NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

تبادل حلوان وعندي مكان

• عجبني
التفاعلات: oliverwinslow3
حد فاضي ندردش شوية ... عاوز سالب او مبادل

• عجبني
التفاعلات: عماد👰🏻، Roock و سكسي،
موجب سوفت ٢٠ سنة عندي مكان عايز سالب سوفت من المنصوره

• عجبني
التفاعلات: Bee_Rok
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
التفاعلات: SaMok, سالمان, nader.maha و شخص آخر
ياجدعان نفسي في سالب يكون أملس أو بيهتم بنظفته الشخصية ويكون كيوت وجاد علشان بحب ابني علاقات من النوع ده انا موجب 25 سنه
انا موجود طلبك بالظبط

• عجبني
التفاعلات: SaMok و بنوتي لدلع
موجب 20 سنه اسكندريه عاوز سالب ديوث انيكه ويوريني صور خطيبته او مراته وانا بنيكو

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: totoail
موجب 20 سنه اسكندريه عاوز سالب ديوث انيكه ويوريني صور خطيبته او مراته وانا بنيكو
ينفع سالب بس

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: nio و soska79
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🍌🍌🍌🍌
محتاج دكر يغتصبني محتاج دكر عربجي يتمتع بيا و بجسمي، و بعد النيك نرجع عادي صحاب ونحترم بعض
انا ٢٤ سنة من القاهرة معنديش مكان

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ahmedeltabba3
ممكن مووجب محترم راقي قريب من طنطا نبقي اصحاب و اخوات يحتويني بجد و يكون مسيطر ، انا لسه ممارستش اول مره 28 سنه

توب هارد 28 سنة مين عايز يتناك خاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Toommc, ahmedali011, medo236 و شخص آخر
سالب عاوز اتناك اوي.. بدور على موجب هااااارد لعلاقة دايمة يعني ارتباط وياريت يكون فاهم معنى الارتباط.. يكون من القاهرة وعنده مكان
كيك Hamada36652
لو انت بنوتى وناعم تعالى نتعرف

مفيش سالب سهران افشخه

فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: secret mekky, ahmedeltabba3, SaMok و شخص آخر
انا تبادل سوفت رجولي عازي حد زيي نهيج مع بعض شات ونقلع بعض اللباس ونلعب في ازبار وطياز بعض

انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد ولو حد يكون كبير في السن يبعتلي خاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الوحش 👑🖤, Kkkkki, secret mekky و 8 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%