NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

J8ApDgV.md.jpgمحتاج توب دكر من كايرو نبقى صحاب وعلاقة حلوة و ابقى لبوته لما نكون لوحدنا
انا ماليش ف الدياثة ومش بنوتي
ملناش غير بعض بس اعرف بس بيبعت ازاي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز واحد مبادل او سالب ندلع بعض شات و نتصاحب و نبقي قريبين من بعض ♥️
انا مبادل سوفت نتعرف

لو سالب صاحي يبعت

• عجبني
التفاعلات: ms1234
عايز سالب نمتع بعض انا علي من اسكندريه ٢٠ سنه عايز سالب لعلاقه علطول

عايز سالب تبادلي

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و ميرو سالب
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: مبادل زبه صغير و Karim g
  • بيضحكني
التفاعلات: mogabzag
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
نتواصل ازاي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: kareemahmed2، شمس اليكس و ميرو سالب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%