NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد
هشام 27 مصر الجديدة حابب اتعرف عليك

• عجبني
التفاعلات: Toommc
مساء الدلع على كل النسوانجيه أنا موجب اسكندراني عندى ٤٣ سنه عايز اتعرف على سالب طرى نظيف مقابله عنده أو عندى شغل المراهقين فرجنى وورينى وشات مليش فيه اللى جد وطيزه تعبانه يجى زوبرى هيريحه

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: italianoraw و Alaa69
انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد
كلمني وهقولك

مساء الدلع على كل النسوانجيه أنا موجب اسكندراني عندى ٤٣ سنه عايز اتعرف على سالب طرى نظيف مقابله عنده أو عندى شغل المراهقين فرجنى وورينى وشات مليش فيه اللى جد وطيزه تعبانه يجى زوبرى هيريحه
تعال نيكنييي وشرمطني

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: دنچوانalx و Mody21mogab 20
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابعتلي خاص

انتظرك

• عجبني
التفاعلات: دنچوانalx
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
انت لسه بتدور بقالك شهر 😂😂

محتاج سالب بنوتي عاوز يدلع

• عجبني
التفاعلات: smlls و Joussef ah
موجب ١٨ سنة من القاهرة مفيش سالب يكون بنوتي لعلاقة جادة فعلا بس ياريت يكون جاد وعنده مكان

• عجبني
التفاعلات: 3sk_Nor، Mokksj و Joussef ah
اي سالب عايز يتمتع
يبعت تليجرامي
@medomemn

• عجبني
التفاعلات: medo236

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%