NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف،

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هايج نار مولع

• عجبني
التفاعلات: Toommc، walo و Salm98335
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف،

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
هاى

موجب من المنصورة عايز سالب محترم

• عجبني
التفاعلات: medo1360 و 3sk_Nor
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• بيضحكني
التفاعلات: مختلف التفكير
حد سالب من العاشر ؟

عايز موجب من القاهرة انهاردة او بكرة سوفت لسالب معندوش تجارب
كلمني
بدور علي حد موجب راجل انا موجب برضو بس نبقى مرتاحين مع بعض نحك ازبرنا في بعض نضرب عشرة سوى نبقى صحاب نوق قدام بعض عرينين عادي ندور علي نسوان نينكها سوى كده للجادين بس مش عايز حد سالب دخل و حد خول يدخل يقولي تمصلي و شغل الخولات ده انا "استريت" ياريت اعرف حد زي دماغي و يكون بي زوبر قريب من زوبري او اكبر مش عايز اتعرف علي حد ٢ سنتي او مليان و شكراا
جامد كلمني

سالب هايج اوي عايز موجب ينكني و يشرمطني سكس شات دلوقتي

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mody21mogab 20، yaya❤️ و الاسدالهايج
سالب هيجان عايز موجب شات دلوقتي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mody21mogab 20 و fares_100
بدور علي واحد فوق ال ٤٥ سنه يكون دكر و هيجان ٢٤ ساعه و يكون بيقدر و يحترم اللي معاه

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 3sk_Nor, Mokksj, موجب 19 سنه و 4 آخرين
المص ده متعة 💋💋

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Jordn, 3sk_Nor, Seko80 و 2 آخرين
الي عنده مكان وعايز يفضي لبنه يبعتل

• عجبني
  • جامد
  • نار ياحبيبي نار