NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب او تبادل رجولي سوفت خبره بدي
بدي مبادل رجولي. او ناعم سوفت خبره نمارس شات او كام ويكون ممحون وعارف المحنه نلعب عب بعض

اهم شي يكون خبره وليه تجارب مليت من المملين
مستنيكم خاص 😈😉

• عجبني
التفاعلات: عاشق النساء الجميل و النار جامده
اي حد تبادل او سالب يجي نريح بعض شات و صور

• عجبني
التفاعلات: كشنير و vini.
انا سالب ٢٤ سنة من القاهرة محتاج اوي توب دكر في حياتي نبقى صحاب و ونعمل علاقة حلوة تبسطنا و هتكون اهم حاجة عندي ابسطه و اريحه.. ملحوظة ( انا مش بنوتي وماليش ف الدياثة)

• عجبني
التفاعلات: Roock، 3sk_Nor و Mokksj
عندى مكان بس لما اطمئن انك نظيف خالص و ضيق و خالى من الأمراض المعدية و تستحمل ثلاثة اصدقاء مع بعض لمدة ثلاث ليالى .. موافق قول موافق و نتفق
موافق طبعا .. ❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجب 20 سنه من القاهره بدور علي سالب هارد لعلاقه مستمره من القاهره

انا خالد من اسكندرية عايز اتعرف على واحده شيميل

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
عايز اتعرف على سالب دلوع يكون جاد

سالب فيرجن ٢٥ سنة
من العراق كركوك
ابحث عن موجب

• عجبني
التفاعلات: حريم كبيرة
اي حد تبادل او سالب يجي نريح بعض شات

• حبيته
التفاعلات: mido14
انا بنوتي ٣٨ سنه مفتوح وبقالى ٢٦ سنه محدش لمسني هل في حد بيلعب فنفسه ومستكفى ومقرر محدش يلمسه ويفضل محافظ على نفسه زيي ؟
انا زيك بس بريح نفسي بخيار

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: 3sk_Nor و Alaa69
فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس
تعالا موجب. 25 جيزة من العشرين

أنا سالب خول خاضع 22 سنه من الجيزه معنديش مكان جسمي ابيض…عايز موجب يروضني و زبه كبير وعنده مكان
تعالي لو جاد

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
انا مش عارف ابعتلك ، ابعتلي انت

• حبيته
التفاعلات: mido14

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%