NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز موجب جاد من القاهرة
٢٤ سنة ساكن في مصر الجديدة رياضى حمل أثقال وكمال أجسام نفسى ادخله كله

• عجبني
التفاعلات: Mokksj
انا موجب عاوز سالب شات او كام التواصل عالخاص
ممكن نتطور الى هارد لو نظيف خالص و محترم و راقى و نتفاهم

• عجبني
التفاعلات: Mokksj
  • عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
انا اسمي مصطفي من اسوان نفسها فحل موجب هارد حابب اتعرف ع سالب بنوتي لعلاقة جادة وطويلة مش نيكة وخلاص بنوتي حابب يعيش مرا وبنت من جواة يلبس حريمي يحط ميكب ويمتع دكرو ويعيش معا دكر يمتعو نيك يفشخ خورمو ويعبي بطنو لبن معا دكر يمتعو ويهتم بية انا عايز بنوتي اكون معاةة ع السرير اكون معا بنت ينسا انو ف يوم كان راجل ب زبر ويعيش معايا مرا لعلاقة دايمة وصادقة

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: مبادل زبه صغير، Mokksj و Dr Samy
نا اسمي مصطفي من اسوان نفسها فحل موجب هارد حابب اتعرف ع سالب بنوتي لعلاقة جادة وطويلة مش نيكة وخلاص بنوتي حابب يعيش مرا وبنت من جواة يلبس حريمي يحط ميكب ويمتع دكرو ويعيش معا دكر يمتعو نيك يفشخ خورمو ويعبي بطنو لبن معا دكر يمتعو ويهتم بية انا عايز بنوتي اكون معاةة ع السرير اكون معا بنت ينسا انو ف يوم كان راجل ب زبر ويعيش معايا مرا لعلاقة دايمة وصادقة

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: مبادل زبه صغير و Dr Samy
موجب فحل عايز سالب او مبادل

• عجبني
التفاعلات: fear.evil.halim
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز دكر فحل اربعيني او دكر صعيدي جامد يركبني بالجلابيه وينطرهم في طيازي.

وحشتوني جدا انا موجب هارد او تبادل سوفت ***** من الوراق ٢١ بدور علي ***** نفس سني او اقل تبادل ماشي سالب اشطا

• عجبني
التفاعلات: سالب تعبان، joo98 و mido14
موجب سوفت من المنصوره ٢٠ سنة وعندي مكان
عايز سالب سوفت من نفس سني النهاردة

• حبيته
التفاعلات: Mode20
سالب من حلوان ١٨ سنه

• عجبني
التفاعلات: Mando elafret و mido14
انا نفسي في حاجه صعبة شوية
نفسي في موجب محترم بيقدر مشاعر السالب ويحترمه ميكنش بالنسباله السالب مجرد خرم وخلاص
نفسي في موجب احس معاه بالامان والثقه
انا جاد لكن مش بقدر اثق ف حد بسرعه
نفسي الاقي حد اثق فيه ويبعد عني الخوف واكون مراته واروحله دايما وتكون علاقه دايمه
و يكون من البحيره وعنده مكان
وانا نفسي ف حد زيك انا موجب جاد ومحترم عايز حد لعلاقة جادة بس مش لاقي انا من اسوان

نا اسمي مصطفي من اسوان نفسها فحل موجب هارد حابب اتعرف ع سالب بنوتي لعلاقة جادة وطويلة مش نيكة وخلاص بنوتي حابب يعيش مرا وبنت من جواة يلبس حريمي يحط ميكب ويمتع دكرو ويعيش معا دكر يمتعو نيك يفشخ خورمو ويعبي بطنو لبن معا دكر يمتعو ويهتم بية انا عايز بنوتي اكون معاةة ع السرير اكون معا بنت ينسا انو ف يوم كان راجل ب زبر ويعيش معايا مرا لعلاقة دايمة وصادقة
تعالي خاص

انا اسمي مصطفي من اسوان نفسها فحل موجب هارد حابب اتعرف ع سالب بنوتي لعلاقة جادة وطويلة مش نيكة وخلاص بنوتي حابب يعيش مرا وبنت من جواة يلبس حريمي يحط ميكب ويمتع دكرو ويعيش معا دكر يمتعو نيك يفشخ خورمو ويعبي بطنو لبن معا دكر يمتعو ويهتم بية انا عايز بنوتي اكون معاةة ع السرير اكون معا بنت ينسا انو ف يوم كان راجل ب دزبر ويعيش معايا مرا لعلاقة دايمة وصادقة
ده حلم حياتى الجنسية الجميل

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هايج عطول فحلصعيدي6
منتظر ايه انا عروستك تعالى خدنى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%