NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

ابراهيم من اسيوط مبادل سنى 40 سنه بدور على سالب او مبادل زيى مش مهم السن المهم يكون من اسيوط عشان تبقى المقابله سهله و تقول علاقتنا دايمه لو حصل تفاهم المهم وعندى بدل المكان اتنين وتلاته
لو عاوز موجب كلمني

عاوز سالب نسهر مع بعض مش مهم جنس

• عجبني
التفاعلات: Toommc
انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و نبقي صحاب فبل اي حاجه و نخرج نتعرف و لو استريحنا لبعض نكمل انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جاد مش شات
انت منين من اسكندريه

• عجبني
التفاعلات: سالب دمنهور, طيزي حلوه, Dodoo و شخص آخر
مفيش حد تبادل هارد يكون جاد للمقابلة يجي نتعرف على بعض خاص ويكون تبادل هارد

انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و نبقي صحاب فبل اي حاجه و نخرج نتعرف و لو استريحنا لبعض نكمل انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جاد مش شات
كلمني خاص انا من اليكس موجب

معاك موجب من القاهره مهندس 40 سنه

محتاج موجب جاد مصري مقيم في السعودية يكون نضيف و محترم و زبره حلو و بيحب النيك .. و لو قريب مني ممكن نتفاهم و نبقا صحاب قدام كل الناس و نسكن مع بعض و لما نبقا لوحدنا يعتبرني مراته و شرموطته و ينيكني أي وقت هو عايزه .. حد هنا مصري موجب مقيم في المنطقة الغربية في السعودية يحب نتعرف ؟؟

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه، Mando elafret و El zangy
مين صاحي بقالي فتره منزلتش وبيوضي وجعاني من اللبن الي فيها

• عجبني
التفاعلات: qwe56 و Toommc
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا جماعه عاوز اتعرف على حد من الهرم يكون بيحب المتعه والجنس نكون صحاب ونمتع بعض يكون شهوانى وهمه متعه وجنس انا تبادل يعنى اقدر امارس مع موجب او سالب او تبادل

• عجبني
التفاعلات: monasosta
تبادل هارد جاد اللي جاد يجي نتعرف على بعض ويكون جاد للمقابلة تبادل هارد

يا جماعه عاوز اتعرف على حد من الهرم يكون بيحب المتعه والجنس نكون صحاب ونمتع بعض يكون شهوانى وهمه متعه وجنس انا تبادل يعنى اقدر امارس مع موجب او سالب او تبادل
كلمني

مفيش موجب او تبادل فالمرج نتقابل انا هناك فالموقف دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: المنسى
فين سوالب اليكس الجادين المهم العلاقه والصداقه اولا والنظافه
واهم حاجه من غير حوارات و تكون جاااااد

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%