NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

ما في ولا سالب يجي نريح بعض

• عجبني
التفاعلات: Toommc
مفيش سالب جاي نسهر مع بعض

• عجبني
التفاعلات: Toommc و صاحب المدلعة
في سالب بنوتي من فيصل؟

مين جاي يريح زوبري التعبان

• عجبني
التفاعلات: Toommc
ولد فيرجن وعاوز ولد فيرجن
نفتح بعض
القاهرة

انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و نبقي صحاب فبل اي حاجه و نخرج نتعرف و لو استريحنا لبعض نكمل انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جاد مش شات

• عجبني
التفاعلات: كلود مودي, طيزي حلوه, Dodoo و 2 آخرين
انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و نبقي صحاب فبل اي حاجه و نخرج نتعرف و لو استريحنا لبعض نكمل انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جاد مش شات
تعالي خاص

لو انت عايز الامان والحب اللي بجد ياحبيبي السالب لو حابب حد يساعدك ويبسطك ويفرحك ويحتويك ويحسسك ب انوثتك ويطلع البنوته اللي فيك وكل ده ده ف سريه وامان واحتواء بجد انت معايا هتبقى مدلع وهحبك قبل ما يكون بينا علاقه وادلعك وهتكون معايا اجمل واحلى بنت وهتدلع اووي وف السرير لبوة وف الشارع راجل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: المتناكه ندى، صاحب المدلعة و سالب طري
هاي عايزين نتعرف علي فحوله

لو انت عايز الامان والحب اللي بجد ياحبيبي السالب لو حابب حد يساعدك ويبسطك ويفرحك ويحتويك ويحسسك ب انوثتك ويطلع البنوته اللي فيك وكل ده ده ف سريه وامان واحتواء بجد انت معايا هتبقى مدلع وهحبك قبل ما يكون بينا علاقه وادلعك وهتكون معايا اجمل واحلى بنت وهتدلع اووي وف السرير لبوة وف الشارع راجل
سنك كام

دا اللي نفسي فيه بجد

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: monza
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%