NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

حد صاحي
انا موجب جاد ٢٥ سنه عايز سالب
نتكلم شات ويخليني انزل ويحلبني بقا

• عجبني
التفاعلات: Toommc و سالب تعبان
موجب شامي جرمانا بدي سالب بنوتي نضيف محترم نحيف صغر نسعة ثلاثة صفر اربعة خمسة اثنين ثلاثةواحد اربعة

انا موجب شامي طلبي سالب او شميل نضيف يكون ناعم صفر تسعة ثلاثة صفر اربعة خمسة اثنين ثلاثة واحد اربعة

عايز سالب اضرب قدامه عشره وانا بشوف فيلم

• عجبني
التفاعلات: Toommc, Man40Egypt, طموح و شخص آخر
مفيش سالب جاي نسهر مع بعض

• عجبني
التفاعلات: Toommc و سالب تعبان
مساء الخير..
محتاج موجب فحل زبة كبير عندة مكان على طول فى القاهرة.. السن من ٣٥ سنة و انت طالع..
انا سالب خبرة و بحب الرجالة بس و مليان و بلبس لانجيرى كامل .. محتاج موجب محترم و راقى و عندة استعداد لعلاقة دائمة.
انا جااد جدا جدا جدا.
لو جاد كلمني نتعرف الاول
مساء الخير..
محتاج موجب فحل زبة كبير عندة مكان على طول فى القاهرة.. السن من ٣٥ سنة و انت طالع..
انا سالب خبرة و بحب الرجالة بس و مليان و بلبس لانجيرى كامل .. محتاج موجب محترم و راقى و عندة استعداد لعلاقة دائمة.
انا جااد جدا جدا جدا.

• عجبني
التفاعلات: محتاج راجل
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف،

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
ممكن تبعتلي نتعرف الأول

عايز موجب أصغر من 20 سنه..امصله زوبره

موجب دلوع عايز سالب يحلب لبني اللي محوشه 😍

• عجبني
التفاعلات: Toommc
انا مبادل من اسيوط احب انيك واتناك ونفسي اتعرف على واحد فى نفس سنى او قريب انا ٢٢
انا مبادل زيك من اسيوط بس للاسف 36 سنه

مفيش سالب قريب من ميت غمر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%