NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب

• عجبني
التفاعلات: sam256
انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و نبقي صحاب فبل اي حاجه و نخرج نتعرف و لو استريحنا لبعض نكمل انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جاد مش شات

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: طيزي حلوه، العنتيل ٢٢ و jakopusa
انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و نبقي صحاب فبل اي حاجه و نخرج نتعرف و لو استريحنا لبعض نكمل انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جاد مش شات
ممكن نتعرف

هاي سالب بنوتي

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: باد بوووووي, زب زنجي طنطاوى, aymanhj2 و شخص آخر
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف،

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

ازبك تعالى نتعرف

نفسي اوي اتناك من شيميل او بنوتي

• عجبني
التفاعلات: سالب تعبان
انا موجب سني 18 بدور على سالب نتكلم فيديو كول

تبادل سوفت جاد جدا محتاج تبادل سوفت زي ويسلام لو بنوتى ااااه 🥰

• عجبني
التفاعلات: سالب تعبان
  • عجبني
التفاعلات: Space 2000

المواضيع المشابهة

عودة