NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب هارد ٢٦ سنة عايز سالب هارد او سوفت لعلاقة ..النهاردة دلوقتي ..عندي في البيت .. يكون في نطاق القاهرة ....اهم حاجة يكون نضيف وصغير في السن واملس ...اللي جاهز يبعتلي خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب تبادل عاوز حد اقل من ٢١ حته لو موجب ينكنى بس موافق من القاهره وعندى مكان

• عجبني
التفاعلات: Alomeen و Space 2000
  • عجبني
التفاعلات: Space 2000 و ميزو الخواجه
عايز سالب ندردش ونسهر مع بعض ولو في اسجام نتقابل انا ن اسكندريه يكون مليان ومش مشعر ونظيف

• عجبني
التفاعلات: Toommc و ميزو الخواجه
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: mohamedmo_1
انا توب 27لسالب كبير مشعر من القاهره

• عجبني
التفاعلات: Toommc
انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و نبقي صحاب فبل اي حاجه و نخرج نتعرف و لو استريحنا لبعض نكمل انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جااااااد مش شات

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Mazo6699, Dodoo, abdo690 و 2 آخرين
انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و نبقي صحاب فبل اي حاجه و نخرج نتعرف و لو استريحنا لبعض نكمل انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جااااااد مش شات
انا من اسكندريه جاد كلمني

• عجبني
التفاعلات: سالب ابيضض
كلمني

لو سمحتوا عايز سالب بنوتي ناعم يكون جاد للمقابلة و لو عنده مكان يبقي كويس اووي و لو معندوش مش مشكلة بس المهم يبقي جاد

عايز موجب ثلاثيني او اكبر زبه كبير خاص

• عجبني
التفاعلات: Star55، امير محمد و Dipo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%