NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

محتاج حد من الجيزه زبه صغير ينيك بوقي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: holy moly و تيحااكتوبر
عاوز سالب من شبرا يكون مفتوح

• عجبني
التفاعلات: Star55، Mando elafret و Space 2000
صباح الخير أنا موجب سوفت من التجمع 32 سنه جامعي و دكتور وعايش لوحدي
بدور علي بنوتي قريب مني في التجمع سنه صغير ندخل علاقه طويله يكون السنه اصغر من 25 سنه و يكون بنوتي وحابب يعيش معايا كبنوته مدمش رجولي ودي اهم حاجه
كلمني

• عجبني
التفاعلات: Star55
هيا السوالب الي بجد فين؟

• عجبني
التفاعلات: unknownmaged
فحل كبير من اسكندرية عندي ٢٢ سنة
بدور على بنوتي صغير اصغر من ٢٠ سنة جسمه ابيض وناعم

• عجبني
التفاعلات: كلود مودي
لو سمحت يا ادمن اقبل الكلام ..
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: التائه, كلود مودي, Star55 و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: lolo free
أنا موجب عاوز بنوتى سالب جاد جدا نكون حبايب وصداقه واحترام ف العلن ويبقى مراتى واحنا مع بعض واهم حاجه يكون جاد جدا ويكون من طنطا أو عنده استعداد يجيلى طنطا

مين سالب من المنصوره

• عجبني
التفاعلات: فحل جاد1
لو سمحت يا ادمن اقبل الكلام ..
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ابعتلي حاجة اتواصل معاك عليها

• عجبني
التفاعلات: Star55 و Zeboo5000
حد يقولى اعمل ايه انا نفسى انيك سالب اووى ومش لاقى حد قريب منى انا 38 سنه توب نضيف ومشعر نفسي فى سالب او بنوتى الحس خرم طيزة ويكوم نضيف ويمصلى زبرى فى اي مكان او ييجي عندى شقتى واهم حاجه السريه التامه انا زبرى تخين وفيه عروق طوله 18 سم ونفسى انيك طيز كبيره ولبوة
اه اه اححححححح اووووووف ايييي دخل زوبرك يا فاجر جوووووه طيزى المتناكه

• عجبني
التفاعلات: Africano, Star55, Mando elafret و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: سالب تعبان, Toommc, Star55 و شخص آخر
موجب محتاج سالب

• عجبني
التفاعلات: Toommc
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل