NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
التفاعلات: besso.bk و عنتيل شهواني
عاوز اهيج بسرعة
انا تبادل سوفت رجولي

• عجبني
التفاعلات: Space 2000, fear.evil.halim, عنتيل شهواني و شخص آخر
موجب جاد من الصعيد حابب اتعرف ع سالب بنوتي لعلاقة جواز مش نيكة وخلاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

في حد متاح دلؤتي فالابراهيميه اسكندريه يكون قاعد لوحده اجيله وات ايڤر ميوله ايه نتكلم نتعرف نرغي شويه انا بنوتي ٣٨ سنه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Top Alex و كلود مودي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عوز سالب يكون متواجد بالرياض

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
لازم تعامل البنوتي الي معاك بحنية والبنوتي لو مكانش عايز يعيش بنت ومرا من جواة ميبقاش اسمو سالب ولا بنوتي انا حابب اتعرف عليكي ونكون راجل ومرتو وتعيش كامل انوثتك قبل ما المسك حتا

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير

"

اللي مهتم يبعتلي خاص
ابعتلي خاص لو حابب تتعرف ع دكر موجب هارد حابب يتعرف ع بنوتي لعلاقة جواز مش نيك وخلاص

عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب

• عجبني
التفاعلات: Space 2000 و محتاجك بجنوون
هاي ممكن موجب رفيع يدلعني بزبو

• عجبني
التفاعلات: saeid11
عاوز موجب فحل من اسكندريه يكون سنو صغير وجسمو رفيع كدا وسكسي
انا من العجمي ابيضاني واملس طيزي كيرفي بزازي متوسطه وحلماتي طويله
عندي مكان ف العجمي
موجود ابعتيلي

• حبيته
التفاعلات: italianoraw

المواضيع المشابهة