NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز موجب ثلاثيني او اكبر زبه كبير من القاهرة او قريب لشبرا علي كيك مي الكيك اهو mohamed66moh

مين يجي افشخه صوت

• عجبني
التفاعلات: خول منيوك و Banotys
  • حبيته
التفاعلات: الزب الكبير
انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
انا موجود

أحمد .. 24 سنة ... تبادل شات
كيك ahmedrawi008

• عجبني
التفاعلات: Banotys و خول منيوك
محتاج تبادل سوفت يكون راقي محترم ويقدر ويعرف يعني رغبة واحتياج من سنه بدور مش لقي حد يكون كويس والناس ع النت اغلبهم مش جادين وناس اغلبهم مش كويسين ، محتاج حد محترم راقي ثقه يكون تبادل سوفت ويكون جاد جدا جدا ، يتواصل معايا خاص ويكون عنده تليجرام
اتمني نتواصل

عاوز تبادل سوفت من اسكندريه انا من العجمي وعندي مكان ابيضاني واملس 24 سنه عاوز حد سنو قريب مني او اصغر المهم يكون جسمو رفيع ونضيف

• عجبني
التفاعلات: Ahmedmohamed55
هاي انا سالب او تبادل الجاد وعنده مكان ف اكتوبر او قريب من جامعة قاهرة يبعتلي نريح بعض

• عجبني
التفاعلات: Ahmedmohamed55 و mahmoudahmed٦٦
حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك

• عجبني
التفاعلات: +Hamada
حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك

• عجبني
التفاعلات: +Hamada
انا موجب ٣٣ سنة اسكندرية وعندي شقتي

Snapchat-432694051

• عجبني
التفاعلات: unknownmaged
موجب معضل 18 سنة بزب كبير عاوز حد عنده مكان فاسكندرية أو النوبارية بكرا يكون جاد

موجب معضل 18 سنة بزب كبير عاوز حد عنده مكان فاسكندرية أو النوبارية بكرا يكون جاد

انا بنوتي وبدور بنوتي لتبادل والمتعه

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Jordn و Ahmedmohamed55
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%