NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب 20 سنه من القاهره عايزز سالب هارد لعلاقه مستمره من القاهره الكيك بتاعي maando2842 تلجراميMandoo85

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز تبادل او سالب من اسكندرية
Kik: RankEREp

انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و نبقي صحاب و لو استريحنا لبعض نكمل انا بلبس حريمي و منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جااااااد مش شات

• عجبني
التفاعلات: الهووس
عايز سالب من السعودية طريف يجي تلجرام zeb120@

انا سالب هارد من الإسكندرية عاوز موجب من إسكندرية لعلاقة دائمة
هاي انا سالب زيك ممكن تكلمني

• عجبني
التفاعلات: Noooorx2015 و مبادل زبه صغير

٢٤ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب ف الأساس قبل أي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا إزاي
(((((ملحوظة مهمة فشخ: أنا مش سالب و مش مهتم بالجنس)))))

received-1362710681024044
اللي عاوزه يبعتلي

عاوز اتعرف علي حد راقي وأشتغل معاه أنا ٢٢ سنه

مساء الخير انا من القاهرة ٣٥ سنه ليا تجارب كتير مع كابلز متحررين كاش او صداقه ، وصديقتى ٣١ سنه متخصصين مساج بندور على زوجين متحررين نعملهم مساج ونقف عند اى حدود هما يحبوها … اخر فتره اتعرفت على كابل جمال جدا من هنا وقابلتهم لواحدى وحابين يتعرفو على كابل كمان يكونو معانا وبرضو هانقف عند الحدود اللى يحبوها .
اتمنى يكلمنى كابلز بس ❤️

موجب 25 سنه من القاهره لو غي سالب حابب نتعرف يجي خاص وعندي مكان فاضي بس ياريت الجديه

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
عايز فحل شات : كيك ahmed14465

• عجبني
التفاعلات: الهووس
لو بتحب الزب الي بضانه مدلدلة و مليانة لبن و تخين كدة و فيه عروق تعالي تلجرام..
مش هقول اني جامد عشان دي اذواق .. خش قولي رايك في زبي مستنيك
@amegos123

مين حابب يتكلم.. انا تعبان و هيجان اوي و بضاني مدلدلة و مليانة لبن.. نفسي الاقي حد نفس ذوقي زي حبي لل bbw .. الي هي التخينة الملبن الي بزازها كبيرة نيك مستنيكم تلجرام @amegos123

عايز موجب ثلاثيني او اكبر زبه كبير من القاهرة او قريب لشبرا علي كيك مي الكيك اهو mohamed66moh

• عجبني
التفاعلات: hero sex و سالب طري

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%