NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور علي سالب ويكون عنده مكان وجاد وجاهز للمقابله ف العاشر من رمضان او قريب منها

انا موجب سادي

كيك

Micky91973

صباح الفل
لو في سالب او بنوتي يجي نمتع بعض ع صبح يبعت تليجرام
@Oo123y

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سالب هارد من البحيرة وادي النطرون ٢٤ سنه

موجب سني 22 سنة زبي 20 سنتي بدور علي سالب نمارس سوفت او هارد ابعتلي خاص
من القاهره او الجيزة
او ضفني تليجرام

@mohamedfawzy184

مبادل من سوريا من الشام
كيك
sezarsyp6

مبدئيا كده انا مليش غير فى السوالب وبس..
انا موجب بدور على سالب للأرتباط او الجواز .. ممارستش غير سوفت ونفسى امارس هارد .. بدور على سالب بيدور على العاطفة والمشاعر والكلام الحلو .. يكون ليا لوحدى وانا هكون ليه لوحده, لأنى عمرى ما همارس غير مع سالب واحد بس.

اللى ليه فى الصفات دى يتواصل معايا .. حتى لو ممارسش قبل كده هارد.

• حبيته
التفاعلات: ananas
انا موجب بزبر كبير مولع نار من القاهرة عايز واحد سالب و يكون بنوتي كده و يا ريت مليان بس يا ريت جاد الجد
يبعتلي على التليجرام @IlreIslam

انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
ابعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: oliver winslow
موجب رجولي ٣٥ سنه من حلوان بدور علي سالب او بنوتي قريب مني ويكون طري ونطيف اهم حاجه ... والمهم الاستمراريه مش حاجه كده وخلاص ... عندي مكان .. وياريت بلاش اللي بيبقي عايز شات بس بلاش يكلمني افضل ... ده التيلجرام بتاعي@ana_voda

موجب رجولي ٣٥ سنه من حلوان بدور علي سالب او بنوتي قريب مني ويكون طري ونطيف اهم حاجه ... والمهم الاستمراريه مش حاجه كده وخلاص ... عندي مكان .. وياريت بلاش اللي بيبقي عايز شات بس بلاش يكلمني افضل ... ده التيلجرام بتاعي@ana_voda

انا مبادل ٢٤ سنه عاوز سالب بنوتي او مبادل زيي نتقابل لعلاقه دلع ورمانسيه مقابله فقط❤️

بنوتي عاوزه موجب يفشخني صوووت سناب أو just talk

انا مبادل بس انا عايز اتناك اوي بجد ومش لاقي حد جاد انا مش مفتوح ومبقتش قادر استحمل الحرقان اللي في خرمي عايز اتناك اوي اللي يكلمني يبقا عنده مكان في العمرانيه او في العتبه غير كده متكلمنيش عشان خرمي ميتعشمش علي الفاضي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: نار زبري و الدنجوان المصري
عوز سالب يجي تلحيرام دلوقتي يخد معي داش انزال عليه

انا مبادل ٢٤ سنه عاوز سالب بنوتي او مبادل زيي نتقابل لعلاقه دلع ورمانسيه مقابله فقط❤️
تعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%