NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

مين بنوتي صغنونه من اليكس انا موجب ٢٨ سنه من جليم عايز بنوتي ناعم صغنون نكون اصحاب و فوسح و تفريش و معايه عربيه

انا رجولي مشعر جسمي مليان شوية من القاهرة مدينة نصر ٢٤ سنة نفسي اجرب اكون سالب عايز موجب سوفت اكبر مني اجرب معاه اول مرة يكون عنده مكان

Kik : Zen9988

35n-Boe-Z6i14gyd-Tj4-KQM0-wta-t-Ow-G-QFflxp7-OCI3lhs-R-Q5-W7-Ss-Iix-Wk-YZDm5-TX3-C0f-Zshpmi-Raw-Yr-Q RWRIRGl-V0n-Mjk-Br-VGf-Qw-FX-9kl0h9-RFb-Lmm0-G7-BDgg-FUv3h-DFXVKgspx6r-LC-01-Zn-W9l7-OUBm-PI0m-CS17b

• عجبني
التفاعلات: kamil47
انا رجولي مشعر جسمي مليان شوية من القاهرة مدينة نصر ٢٤ سنة نفسي اجرب اكون سالب عايز موجب سوفت اكبر مني اجرب معاه اول مرة يكون عنده مكان

35n-Boe-Z6i14gyd-Tj4-KQM0-wta-t-Ow-G-QFflxp7-OCI3lhs-R-Q5-W7-Ss-Iix-Wk-YZDm5-TX3-C0f-Zshpmi-Raw-Yr-Q RWRIRGl-V0n-Mjk-Br-VGf-Qw-FX-9kl0h9-RFb-Lmm0-G7-BDgg-FUv3h-DFXVKgspx6r-LC-01-Zn-W9l7-OUBm-PI0m-CS17b
مبتنزلش اسكندرية والمكان موجود

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

انا موجب فحل من القاهره الكيك بتاعى اهو للجادين فقط Biko9999

مين بنوتي صغنونه من اليكس انا موجب ٢٨ سنه من جليم عايز بنوتي ناعم صغنون نكون اصحاب و فوسح و تفريش و معايه عربيه

انا احمد 22 سنة من قاهرة ومش عارف الا بدور عليه موجود هنا ولا لا لكن انا بدور علي صاحب بغض النظر عن ميوله سالب او موجب صحاب من غير جنس نخرج نكلم كدا يعني مفيش جنس

• عجبني
التفاعلات: hero sex
انا سالب سعودي ادرس بالقاهرة
بنوتي
طلبي
ابغى فحل مصري اصيل
يكون خبرة بالنيك و يفهم بالبورن ستارز
يعرف ينيك ويخليني قحبة تحت زبه
يحترمني ونصير اصحاب بعيد عن الجنس
لازم زبه يكون كبير
كيك kik
Dr..7moody
او ارسل خاص تيليجرام
مستحيل اقابلك غير لمن اتعرف عليك واتكلم معاك
ياريت يجي اللي يفهم بالبورن ستارز و يهيج شهوتي

ياكثر النصابين و اللي مو جادين لا يجون
اول ما تضيفني كيك ارسل زبك علشان ارد عليك يا فحلي

IMG-6156 IMG-6155 IMG-6154
انا موجب 41 سنة لو حابب نتكلم ده اليوزر بتاع التليجرام @Mohame1982

ميدو موجب عايز سالب لعلاقة دائمة

٢٤ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب ف الأساس قبل أي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا إزاي
(((((ملحوظة مهمة فشخ: أنا مش مهتم بالجنس)))))

انا سالب رجولي مشعر جسمي مليان شوية من القاهرة مدينة نصر ٢٤ سنة نفسي اجرب اكون سالب عايز موجب سوفت اكبر مني اجرب معاه اول مرة يكون عنده مكان

• عجبني
التفاعلات: kamil47 و gimy_22
انا موجب فحل زبي 20سم من الغربيه عاوز سالب لعلاقه طويله مقابله او فديوهات و صور و كول عادي
تلجرام @Nin203
لو ف حد مهتم كيك يبعتلي خاص احملو مخصوص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا احمد 22 سنة من قاهرة ومش عارف الا بدور عليه موجود هنا ولا لا لكن انا بدور علي صاحب بغض النظر عن ميوله سالب او موجب صحاب من غير جنس نخرج نكلم كدا يعني مفيش جنس
تعاله نتعرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%