NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انت منين من اسكندرية
انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زي لعلاقه طويله نتعرف و نبقي صحاب و لو استريحنا لبعض نكمل انا بلبس حريمي و منفتح لاي حاجه

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

اعتقد أنا سالب 26 سنة غني عن التعريف 🤣
بس اللي حابب نتكلم ابعتلي على تليجرام عشان أنا ممحونة و عاوزة زوبر جوايا 👄
تعالة تليجرام @KDHFHJD

39a10135ecb41eb9ca035f189144c6c56ba078b20e7a2e05af2c26f641e02d37 523ed49755f846e8f39b259a3bbb7c2541d0b8b349f1ff20824c53f056c9a51f 2e11692f18a0675f3154d9d9d07412ab8d2f985dc4e8cdda7a37e675f5450e57

• عجبني
التفاعلات: Kicks
طيزي المتواضعة مع بضاني المدلدلة
تبادل من اسكندرية ٣٧ سنة

IMG-20190815-164116

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: hani1, Kicks, موجب و تبادل و 4 آخرين
انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زي لعلاقه طويله نتعرف و نبقي صحاب و لو استريحنا لبعض نكمل انا بلبس حريمي و منفتح لاي حاجه
تحب نتعرف ونكون اصحاب

أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون عنده مكان ده kik Amir999777 أو تليجرام @Amir777_999

مفيش يعني موجب في المنصورة عنده مكان وعايز ينيك ؟
تليجرام @elghazalyyyy

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: zober sheded، أبوك و Mohyh6h6
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21 و فحل اكتوبر زبير
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Mohyh6h6, موجب و تبادل, الجنتل المصري و شخص آخر
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
خالص تقديرى لحضرتك
بس طلبك ده ممكن تلاقيه فى الواقع وبالصدفة الحته اذا كنت محظوظ
الناس هنا ٩٨ % منهم بتوع كدب وحوارات وبتتسلى بس من ورا الشاشة واى حد يقولك انا ح ابقى طلبك فهو بيشتغلك عشان ينام معاك بس
انت هنا بتكلم الناس عشان تنيك فعلا وحصرا وبيكدبوا ويحورو وبلوكات
نصيحة من راجل عجوز ما تدورش هنا على طلبك ، هنا لا فى مشاعر ولا اي حاجة من طلبك ولا فى حد صادق واللى بينفذ نادر جدا وآخرة ينيكك ويجرى
سلام

• عجبني
التفاعلات: ميزو الخواجه، موجب و تبادل و مبادل زبه صغير
سالب فيرجن عاوز حد من القاهره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%