NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور على موجب جاد يكون عنده مكان ويفضل يكون من المنصورة لو قاهرة اوكى مفيش مشاكل بس يكون عنده مكان وجاد
مليش لا فى شات ولا كام الى جاد وعنده مكان يكلمنى
تليجرام @Xhmo3245

مافيش اسم على التليجرام بى ده

عايز حد تبادل من المنوفيه
كلمني انيستا ride53600

عايز موجب جاد ومحترم يفتحنى وينزل لبنه جوه طيزى ويكون بيحب الرومانسيه واللحس والاحضان والبوس اوى
تعالى موجود

انا سالب سوفت٢٠سنه ممارستش قبل كده عايز حد امارس معاه سوفت ويكون محترم وفاهم يعني ايه متعه ويكون محترم وديه اول حاجه انا من القاهره حلوان عايز حد قريب من حلوان ويكون عنده مكان نمارس سوفت لو طلع كويس هخليه يفتحني ويجيب لبنه جوايا @Boda152تيلجرام
بعتلك على التليجرام

HLicqQe.md.jpgسالب سوفت محتاج موجب جاد عنده مكان في مدينه نصر او مصر الجديده او التجمع ناووو دلوقتى يجي كيك نتفق seko8080
ال بعيد مش يبعت
بعتلك على كيك كتير وانته مش جاد

• عجبني
التفاعلات: lonely_man
جيمي بنوتي فيم من القاهرة 22 سنة ابيض و نضيف
قابلت ناس من المنتدي و مارست سوفت معاهم و عايز اجرب هارد مع حد محترم من القاهرة و عنده مكان
موجود

انا سالب صغير خول ناعم عندي 20 سنة في الجيزة..مصيت قبل كده وبعشق طعم الزبر واللبن بس طيزي لسة فريش متفتحتش 👅 جسمي كله ناعم طري رفيع وطيزي مزبوطة كيرفي وشعري طويل بدور على موجب دكر فحل يخليني ابلع زبره بلع ويلعب بجسمي
تعالى موجود

انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زي لعلاقه طويله نتعرف و نبقي صحاب و لو استريحنا لبعض نكمل انا بلبس حريمي و منفتح لاي حاجه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عمووور٢٢٣, Oommagg, Karem6600 و شخص آخر
انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زي لعلاقه طويله نتعرف و نبقي صحاب و لو استريحنا لبعض نكمل انا بلبس حريمي و منفتح لاي حاجه
حابب اتعرف عليك

• عجبني
التفاعلات: سالب ابيضض
عايز سالب لبوه يمصه بس في العربيه في شبرا مصر او عبود
تليجرامي Newking66

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت منين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%