NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عندي ٢٤ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب فالأساس قبل أي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا إزاي
(((((ملحوظة مهمة فشخ: أنا مش مهتم بالجنس)))))

عايز مووجب نبقي اصحاب واخوات قريب لطنطا انا سني 28 سنه ممارستش

• عجبني
التفاعلات: الدنجوان المصري
ياريت نركز في الكلام موجب سوفت ٢٦ سنة رفيع أملس من القاهرة وسط البلد .. عاوز بنوتي سوفت يكون قريب مني وقادر نتقابل مقابلات تعارف يكون اصغر من ٢٥ سنة املس رفيع بيعشق المص
تلجرام @TeKo0o22

received-595472686074188

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Toommc، 🐽 سالب وطيزي كبيرة 🐽 و ميزو الخواجه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ميزو سالب فيرجن عاوز موجب يحترمنى ونقعد مع بعض ناخد على بعض ولو ارتحنا لبعض يفتحنى

• عجبني
التفاعلات: bodyboda96، أبوك و Sayed padro
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: بتاع متعة و jack21
ياريت نركز في الكلام موجب سوفت ٢٦ سنة رفيع أملس من القاهرة وسط البلد .. عاوز بنوتي سوفت يكون قريب مني وقادر نتقابل مقابلات تعارف يكون اصغر من ٢٥ سنة املس رفيع بيعشق المص
تلجرام @TeKo0o22

received-595472686074188
احححححححححححح يستاهل طيزي

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي خاص
بعتلك خاص

عاوز دكر اسكندراني

انا يوسف 19 سنه
موجب
بدور علي حد نبقي انا و هو صحاب و نمتع بعض
kik: altair.32

• عجبني
التفاعلات: bodyboda96
عندي ٢٤ سنة من القاهرة عايز ماستر سادي نبقى صحاب ف الأساس قبل أي حاجة و بعدها نشوف الدنيا هتمشي معانا إزاي
(((((ملحوظة مهمة فشخ: أنا مش مهتم بالجنس)))))

في حد تبادل هايج زي نمتع بعض دلوقتي ونجيبهم على بعض شات ؟

• عجبني
التفاعلات: Kh74rob
انا زيزو ٢١ سنه من اسكندريه
حد هنا سالب نتكلم خاص
يبعتلي حاص ونتكلم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%