NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدي سالب مربرب

كيك hsamy8338
تليجرام hsamy8338
انستا hsamy8338

image

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ميرو سالب، فحل هايجان و موجب بنهاوي
سالب من الهرم ممحون وكيرفي واملس والخرم ناعم ,, عايز فحل عنتيل زبره كبير اوووى يدخله كله فيا وينزل جوايا ,, التعارف تيليجرام Unknown_3644

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.

اللي مهتم يبعتلي

حد موجود يفشخلي طيازي شات🥵
تعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز سالب يمصه في العربيه من شبرا مصر او عبود او يعرف يجي فيهم
تليجرامي Newking66

عايز لبووه كام حالا
تليجرامي Newking66

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

شادي موجب هارد 25 سنة من القاهرة مدينة الشروق
عايز سالب يكون نضيف و جاد و ميكونش اكبر من 30 ويكون قريب في القاهرة
دا الكيك بتاعي
zxxssss

• عجبني
التفاعلات: Seko80 و ميرو سالب
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
نتكلم ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%