NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

هاي يا جماعه انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زي لعلاقه طويله نتعرف و نبقي صحاب و لو استريحنا لبعض نكمل انا بلبس حريمي و منفتح لاي حاجه

• عجبني
التفاعلات: elmagic 7771, Elgarhy666, aly823 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي يا جماعه انا سالب بنوتي من اسكندريه بدور علي موجب محترم او سالب زي لعلاقه طويله نتعرف و نبقي صحاب و لو استريحنا لبعض نكمل انا بلبس حريمي و منفتح لاي حاجه
تعالي كيك kokai31 يروحي انا سالب زيك تعالي نبقي صحاب

• عجبني
التفاعلات: طيزي حلوه، موجب و تبادل و elmagic 7771
بعتلك

انا موجب من اسكندريه نفسي في سالب علاقه طويله @Mjgxv

• عجبني
التفاعلات: kdtb و سالب ابيضض
مين يجي فيديو كول انا بتاعي تخين وموجب صاحي هايج

تبادل طيزي كبيره فشخ وخرمي بينك نفسي اتناك واتعشر واتملي لبن لازم يكون عندك مكان قريب من العمرانيه او الجيزه عشان اجيلك

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص و موجب و تبادل
مين فى طنطا عنده مكان نتقابل
كمان ساعه
خاص
كيك 1213dodolidi

انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
تعالا تليجرام @Mjgxv

عايز اتعرف على سالب سوفت مليان أملس بتاعه صغير جداااااا جداااا لعلاقة مستمره وراقيه نكون اصدقاء نتعرف باحترام وتقدير و سرية انا موجب سوفت مليان مشعر من كايروا

عايز اتعرف على سالب سوفت مليان أملس بتاعه صغير جداااااا جداااا لعلاقة مستمره وراقيه نكون اصدقاء نتعرف باحترام وتقدير و سرية انا موجب سوفت مليان مشعر من كايروا كيك nimo5566

ميدو 22 المعادى هايج اووووى Bottom_egyptian الكيك بتاعى

عاوز سالب ناعم هارد جسر السويس عند سوق القنال يسيب كيك للتواصل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Yawad, Body SaLeB, Toommc و شخص آخر
انا 22 سنة بدور علي صديق بغض عن النظر عن ميوله اي
وصداقة تكون مش جنسيه
نخرج مع بعض نكلم وكدا يكون من نفس سني
ابعت الكيك او التليجرام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل