NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

وبعدين مفيش حد جاد ولا صادق الواحد زهق من كتر الحورتجيه بجد تعبت كلهم كلام بس مع اني بجد هديك كل اللي يخليك ف أمان بس المصداقيه وانا هحتويك وابسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك دمياط وحواليها بس اللي يجم

وبعدين مفيش حد جاد ولا صادق الواحد زهق من كتر الحورتجيه بجد تعبت كلهم كلام بس مع اني بجد هديك كل اللي يخليك ف أمان بس المصداقيه وانا هحتويك وابسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك دمياط وحواليها بس اللي يجم

تعالى كيكkasar234

سالب

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و mamado28
موجب من اسكندرية

ممكن اتعرف على سالب سوفت مليان أملس من المعادى أو قريب منها انا موجب سوفت

ممكن اتعرف على سالب سوفت مليان أملس من المعادى أو قريب منها انا موجب سوفت
ابعت تليجرامك

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
عايز موجب جاد قريب من المنيل الجيزه عنده مكان

تبادل جاد للتعارف الجاد يجي نتعرف تليجرام