NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
التفاعلات: elmagic 7771
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
ابعتلى خاص حبيبى

ابحث عن موجب جاد فوق 40 غير متزوج
يقدر يتزوج سالب بشكل رسمي بايطاليا
الجاد بس يراسلني خاص بس

سالب هرم ٢٣ مفتوح عندى مكان

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب فحل
اي سالب او متحرر عاوز يفضفض او يتكلم ف اي حاجه يدخل ويطمن متقلقش سرك ف بير وامان ولو حبيت برضو نكون اصدقاءنن غير اي جنس اتشرف بيك
كيك
S.ahmed1011
تليجرام
Asasas12368

• عجبني
التفاعلات: Star55
حد فاضي تبادل ندردش تليجرام ahmedx50

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب، Zeb1234 و Star55
لحد الان مش لاقي اي جاد يبدو انو ما في جدين هنا
ابحث عن موجب جاد فوق 40 غير متزوج
يقدر يتزوج سالب بشكل رسمي بايطاليا
الجاد بس يراسلني خاص بس

انا سالب بحب الموجب يخضع لي ويكون كلبي اخليه ينكني ويكون خدامي وكلبي ينط kik hm.hm151

هاى طلبى سا لب سو فت تخين أملس بتاعه صغير جدا جدا من القاهرة نتقابل و نتعرف على بعض و يكون بينا صداقة و احترام وتقدير و سرية انا مو جب سو فت مليان مشعر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: موجب و تبادل, devil 17, Man40Egypt و شخص آخر
عايز موجب أو مبادل هارد من مصر الجديده او مدينة نصر تجمع عنده مكان النهاردة كيك Marco12zx

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: devil 17 و Star55
يا شباب انا خرمي مبهدلني فشخ ومحتاج حد يريحهولي يفضل ميكونش اكبر من ١٩ اقل من ١٩ يكلمني ضروري ويكون من الجيزه او القاهره

لو في سالب عاوز نتمتع مع بعض شات و صور يجي

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

انا موجب 20 سنه من القاهره عايزز سالب هارد من القاهره الكيك بتاعي maando2842

انا موجب 20 سنه من القاهره عايزز سالب هارد من القاهره الكيك بتاعي maando2842

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%