NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

عايز سالب او مبادل تلجرام feeder222@

فيه موجب جاد عنده مكان في مدينه نصر او مصر الجديده او التجمع ناووو دلوقتى يجي كيك نتفق seko8080
ال بعيد مش يبعت

• معجبنيش
التفاعلات: lonely_man
زهقت من شغل العيال ويتكلم شوية ويختفي
بدور علي حد جاد سالب او بنوتي يمصلي ونتصاحب وهدلعه واي حاجة نفسه فيها وهنتصاحب كله امان وسرية الكيك samm22m او خاص هنا
انا 22 سنة ورياضي وعندي مكان
دمياط او المنصورة عشان نتقابل

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Saad2، Toommc و aliyassen21
عايز سالب تليجرام @Mjgxv

وبعدين مفيش حد جاد ولا صادق الواحد زهق من كتر الحورتجيه بجد تعبت كلهم كلام بس مع اني بجد هديك كل اللي يخليك ف أمان بس المصداقيه وانا هحتويك وابسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك دمياط وحواليها بس اللي يجم

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
وبعدين مفيش حد جاد ولا صادق الواحد زهق من كتر الحورتجيه بجد تعبت كلهم كلام بس مع اني بجد هديك كل اللي يخليك ف أمان بس المصداقيه وانا هحتويك وابسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك دمياط وحواليها بس اللي يجم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

عايز موجب ثلاثيني او اكبر زبه كبير من القاهرة او قريب لشبرا علي كيك مي الكيك اهو mohamed66moh

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عاشق البزاز10 و فحل حريمك ياعرص
عايز موجب ثلاثيني او اكبر زبه كبير من القاهرة او قريب لشبرا علي كيك مي الكيك اهو mohamed66moh

محتاج سالب جاد
تليجرامي
@arnoea

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
تعالي كيك medo04m

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21
انا ٢٢ سنه ممرستش قبل كده بس اظن هميل اني اكون فيرس و خاصتا اتناك اكتر بس كده ساكن في المعادي لو حد مهتم و اه عندي فيسبوك بس

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%