NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

@Hamoood2007 تليجرامي انا سالب مربرب ١٦ سنه ياريت اللي يبعت يكون من اسكندريه بس

• عجبني
التفاعلات: برنس اليكس
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
ممكن نتكلم ف الخاص

مفيش سالب او مبادل سالب عايزني اجيلو انا في المعادي وحدائق المعادي دلوقتي انا موجب العايزني يبعتلي انا فاضي لحد الساعة ٢

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سالب ٢٩ س من الجيزه وعندى شقتى بطايه وجسمى ناعم مجربتش قبل كدا خالص بدور علي موجب راقي رياضى بس
نفسي احس بقا بكل المتعه ال فاتتني نفسي احس بكل حته بجسمي نفسي الاقي حد يعرف يقدر شهوتي ومحنتي ويعرف يتعامل معايا بحنية احس بخشونه جسمه عليا احس بلهفته وشهوته وهو بيشوف جسمي معرفش هلاقي حد كدا ولا

• حبيته
التفاعلات: الدنجوان المصري
مفيش حد عايز امال فين السالب المبادل العايزني يستمتعو في سريه وهاجيلكو

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: devil 17 و زوزو البنوتي
مبادل هارد محتاج حد من الهرم او فيصل مبادل ومحترم وعنده مكان نسهر مع بعض انهارده بليل الي فاضي يبعتلي
ابعت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%