NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL
عاوز سالب اهتك عرضو وشرفو

• عجبني
التفاعلات: سالب مولع
انا سالب رفيع ناعم عندي ٢٣سنه انا سالب سليف بدور علي موجب سادي يكون بيعشق الذل والتعذيب انا نفسي حد يحسسني اني اقل من الكلب عاوز موجب يحسسني ان البول بتاعه انظف مني البوسح من جزمته مكافاة ليا نفسي القي حد كده بس يكون من المهندسين او الدقي وانا اجيله النهارده
❤️❤️
اكتوبر طيب تجي

انا سالب رفيع ناعم عندي ٢٣سنه انا سالب سليف بدور علي موجب سادي يكون بيعشق الذل والتعذيب انا نفسي حد يحسسني اني اقل من الكلب عاوز موجب يحسسني ان البول بتاعه انظف مني البوسح من جزمته مكافاة ليا نفسي القي حد كده بس يكون من المهندسين او الدقي وانا اجيله النهارده
❤️❤️
تعالي يا لبوة كيك
atacker221

انا ٢٠ سنة سالب ديوث من دمياط عايز موجب يكون فوق ال ٢٥ من دمياط و عندو مكان

• عجبني
التفاعلات: ماجدماجد، apanop و as@as
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جاد
مقابله فقط

انا ٢٠ سنة سالب ديوث من دمياط عايز موجب يكون فوق ال ٢٥ من دمياط و عندو مكان
انا ابانوب ميلاد ٣٢ سنه تبادل بنيك واتناك وديوث محارم ابعت التليجرام بتاعك نتكلم عليه اسرع واسهل من هنا

Jn0tRfV.jpg Jn0tuiQ.md.jpg Jn0t50B.md.jpg

عمر سالب ٢٢ سنة في القاهرة
Kik Holaamigoo1
تيليجرام @turtledove6

• عجبني
التفاعلات: apanop
موجب من بنها بدور علي سالب عنده مكان
كيك yoyyoyo235

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
لازم اسكندريه

• عجبني
التفاعلات: 🥵🥵ELSAFEL و black101
❤️❤️
تعالي

• عجبني
التفاعلات: apanop

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%