NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز سالب نتكلم كام ناو علي تليجرام نا موجب ٢٤

موجب فحل
اي سالب او متحرر عاوز يفضفض او يتكلم ف اي حاجه يدخل ويطمن متقلقش سرك ف بير وامان ولو حبيت برضو نكون اصدقاءنن غير اي جنس اتشرف بيك
كيك
S.ahmed1011
تليجرام
Asasas12368

• بيضحكني
التفاعلات: karaz
انا موجب عندي ٢٢ سنة عايز سالب سوفت او هارد يكون صغير في السن وناعم ونضيف من القاهرة ..وعندي مكان ..اللي عايز يبعت خاص

عاوز موجب من دمنهور او اي مكان في البحيره

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و osamaamoon
هاي ١٩ مبادل سنابي om256ar

موجب من الاسكندرية ابحث عن سالب جاد او ديوث
Kik
Ah686868

JCqCwE7.md.png JCqCN49.md.png

موجب عندي ٢٢ سنة عايز سالب سوفت او هارد يكون صغير في السن وناعم ونضيف من القاهرة ..وعندي مكان ..اللي عايز يبعت خاص

موجب 21 الزقازيق حد جاد مقابله دلوقتي يبقا عنده مكان

موجب ٢٣سنه محتاج سالب جاد من الجيزة

كيك
Shika6665

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21
انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

فيه حد من جدة دلوقتي
يكون مبادل
نفس ميولي
لا يجي الموجب
إذا مبادل نتواصل ونتفق

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay

• عجبني
التفاعلات: مستر سيمب، عشريني متملل🏃🏻♂️ و الهووس
محتاج سالب جاد من بنها أو القاهره شرط النظافه والاحترام انا عندي مكان في بنها انا موجب عندى ٢٩ سنه الي جاد وحباب يكلمني يبعت خاص او كيك mishowa7dbas أو اي حد قريب من بنها شرط الاحترام والجديه نفسي اتعرف علي حد جاد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاج سالب جاد من بنها أو القاهره شرط النظافه والاحترام انا عندي مكان في بنها انا موجب عندى ٢٩ سنه الي جاد وحباب يكلمني يبعت خاص او كيك mishowa7dbas أو اي حد قريب من بنها شرط الاحترام والجديه نفسي اتعرف علي حد جاد

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

سالب 27 من الهرم املس كيرفي ,, محتاج دكر بتاعه كبير يدق فيا مسمارين

• حبيته
التفاعلات: Man_Love
لسه صاحي وعايز حد نتمتع صوت انا موجب 29 سنه

موجب 26 سنه من القاهره عاوز سالب جاد لعلاقه طويله ومش جنس بس كل حاجه اخليه مراتي واروق عليه وعندي شقه فاضيه اللي حابب بس يكون جاد يجي كيك mohamedsamier123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%