NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا مصطفي 21 سنة من شبرا مصر بدور علي موجب سوفت يكون نفس سني ومن شبرا مصر برده
تليجرام
Mostafaahmed91

• عجبني
التفاعلات: motaiam
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب فحل
اي سالب او متحرر عاوز يفضفض او يتكلم ف اي حاجه يدخل ويطمن متقلقش سرك ف بير وامان ولو حبيت برضو نكون اصدقاءنن غير اي جنس اتشرف بيك
كيك
S.ahmed1011
تليجرام
Asasas12368

انا موجب عايز سالب صوت نار او مقابله من اسكندريه

انا موجب فحل من القاهره الكيك بتاعى اهو للجادين فقط Biko9999

شيميل 46 ايطالية من اصل عربي ابحث عن موجب سادي عنيف لو اسمر احسن يكون دكر بالسرير
للتعارف خاص بس اللي يكتب على العام مش حرد عليه
تعالى انا عايش لوحدى

عاوز عنتيل من اسكندريه يكون سنو صغير و جسنو رفيع
انا سالب وتبادل ٢٤ سنه املس
من العجمي وعندي مكان وجاهز

اتا عايز الحس شفايفك و انزل على بزازك الحلوين و ارضع .. هرضع كتييير و فنفس الوقت صوابعي بتلعب مع كسك العسل لغاية ما انزل لساني يتعرف عليه ... هالحس جسمك كلو لغاية ما اوصل لاغلى حاجة عندك كسك يا جميلة شرفك يا مزة .. بس هنا انا حبطل الحس .. لان كسك دة حرام يتلحس .. ده لازم يتاكل اكل .. انا هاكل كسك و تناديلي احط زبي الطويل و اطفي نارك .. بس لااا لسا بددري اوي .. دا انا هعزبك من الأكل .. هدخل لساني جوا كسك و الحس العسل الي بينزل منو ... حئطعك دا انتي وئعتي مع داهية .. و بعدين همسكك زبي ترضعي .. و بعد ما ترضعي انا همشي زبي على كسك .. ما تحلميش ادخلو احنا لسسااا ما بدأناااااش همشي زبي على كسك الحلو و هافضل امشي و اسمع صوتك و انتي تئوليلي ادخلو .. بس لاا انا هرجع لشفايفك الي عملين زي الفراولة و اكلهم و امصمصهم و افرك كسك بايدي و انتي تصرخي عايزاني اطفي نار لغاية ما احس انك فعلا مش قادرة تتحملي و ساعتها هتشبعي و تحسي بأنوثتك لما يدخل جواكي اوي و يفضل جوة ..ﺑﻌﺼﺮ ﺑﺰﺍﺯﻙ ..ﺑﻤﺺ ﺣﻠﻤﺎﺗﻚ ..ﺑﺤﺴﺲ ﻋﻠﻰ ﺟﺴﻤﻚ.. ﻋﻠﻰ ﻇﻬﺮﻙ ..ﻋﻠﻰ ﺑﻄﻨﻚ.. ﻋﻠﻰ ﻃﻴﺰﻙ.. ﻋﻠﻰ ﻛﺴﻚ.. ﻋﻠﻰ ﻓﺨﺎﺩﻙ.. ﺑﻌﺼﺮﻙ ﻓﻰ ﺣﻀﻨﻰ.. ﺟﺴمك ﺑﻴﺪﻭﺏ ﻓﻰ ﺟﺴمي لااااااااا لسة بدري نكمل خاص بقا
تلجرام myoussef4
سناب mahmoudy3598
كيك ma8653m

أنا نادر ٢١ سنه من المنوفية سالب عاوز شغل في القاهرة بسكن كويس ومقابل مادي كويس أنا في ٤ كليه تجارة وبعرف اخلص الشغBy
أنا نادر ٢١ سنه من المنوفية سالب عاوز شغل في القاهرة بسكن كويس ومقابل مادي كويس أنا في ٤ كليه تجارة وبعرف اخلص الشغل الإداري
ابعتلي علي الكيك
Joklimo
عندي شغل بسكن 🤝

بوتوم 22 فيرجن ابيض و رفيع و نضيف و بنوتي فشخ فالعلاقه .. عايز موجب من القاهرة عنده مكان يمارس معايا هارد و هروق عليه فشخ

كلمني كيك حالا Joklimo

عاوز سالب جاد من القاهره انهارده وعندى مكان
كيك h2mad0

تبادل سوفت بدور على تبادل سوفت من اليكس بسس
و يكون من مكان راقي انا من سموحة
ده الكيك omerezel13 مش عاوز موجب
Savoshiko ده الكيك بتاعي لو حابب تفضفض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%