NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب ومحتاج سالب جاد نضيف من القاهره
ياسلام شارع شبرا او رمسيس او العباسيه
نتعرف تيليجرام @mynameNasa

JfqsN9a.md.jpg JfqsGnV.jpg JfqsV6P.md.jpgااااااح ممكن كام يسيي

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

عايز اتعرف ع حد شات بس ندلع بعض انا موجب ٢٣ سنه الكيك بتاعي mmmoorraa

• عجبني
التفاعلات: Toommc
ناااااار

• عجبني
التفاعلات: Toommc
عايز اتعرف ع حد شات بس ندلع بعض انا موجب ٢٣ سنه الكيك بتاعي mmmoorraa

ياسطا لو لقيت حد ابعته لاخوك معلش

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

عاوز سالب او مبادل لمقابله بكرة ف بنها الصبح مش عاوز موجب سالب بس

عاوز سالب يكون شرموط او نفسه يكون شرموطه

• عجبني
التفاعلات: سالب مربرب و Toommc
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مطلوب سالب يكون فيه الروح 😉

• عجبني
التفاعلات: سالب مربرب و Salp_Y
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
انا احمد موب ومستعد نرتبط ويكون بينا علاقه صداقه قبل أي شئ. انا ملقتش حد جاد هنا وعندي مكان دي التليجرام @ahmed78880 ابعتلي

عايز اتعرف ع سالب او بنوتي يوافق ع الارتباط انا احمد موجب ٢٤ سنه من حدائق المعادي عندي مكان مش شرط علاقه وكلام فاضي وصور المهم ان احنا نتقابل ونخرج زاي اي قابلز يكون مراتي وخاص للتواصل وجاد يبعتلي @ahmed78880 تليجرام

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: Nodybosy و Toommc
يلا فيديو كول بسرعه

نسوانجى

• عجبني
التفاعلات: Star55
موش لاقي حد من الجزائر جاد للاسف كلهم كذابين
أنا موجب جزائري
إلا المصريين الاخوة والجدية ياريتني أكون مصري أنا شخصيا زهقت من نفسي

ابعت كيك
انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
ابعت كيك BOO0OOBB

حد عنده مكان دلوقتي اروحله تجمع او مدينة نصر

في سالب او تبادل سوفت صاحي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%