NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

عاوز ساالب يجى تلجرام صوت

انا سالب او مبادل 25 مقابله فقط يكون عنده مكان

• عجبني
التفاعلات: سيف بتااار و عاشق الجمال احب النيك
  • عجبني
التفاعلات: aliyassen21
مفيش حد مبادل سوفت او موجب سوفت من اسكندرية يكون محترم وابن ناس ويكون جد وعنده مكان قريب من محرم بك بك
انا مبادل سوفت مشعر الي جد وجاهز للمقابلة بس الي يبعت
جنبك ف كفر الدوار ممكن اجيلك نتقابل و نتعرف من امبروزو ولا شارع قناة السويس

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21
مفيش حد مبادل سوفت او موجب سوفت من اسكندرية يكون محترم وابن ناس ويكون جد وعنده مكان قريب من محرم بك بك
انا مبادل سوفت مشعر الي جد وجاهز للمقابلة بس الي يبعت
تعال تليجرام

ت
انا سالب ٣٢ سنة من الجيزة
مليان ومتناكتش قبل كدة
نفسي في دكر نتكلم مع بعض صوت تليجرام ونهيج بعض ويكون فشيخ وبيعرف يتكلم ويشخر وهايج نيك كدة
لو مش صوت ممكن شات
تعال تليجرام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
عايز أتعرف عليكى

ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay

• عجبني
التفاعلات: عاشق الجمال احب النيك
ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay
تعال تليجرام

سالب بنوتي ناعم وطري اوي
محدش عاوز يريح كسي ؟
تليجرامي @mtnaka111

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل، فحل حريمك ياعرص و عاشق الجمال احب النيك
انا احمد ولد بناتي، بدور على حد بيفهم في ال feminization وال DMLB كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال لاني مش هبعت صوري ولا هقابل حد. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم قوي ال role play"
كلمتى خاص

• عجبني
التفاعلات: المتناكه ندى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%