NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بجد بجد
بقت حاجة بايخة جدا
لان كله بيحور
مفيش ولا حتى واحد فى المية صادق
بعد الكلام والتعارف وكله تمام
تقول هنتقابل امتى وفين
تلاقيه مسح الدردشة
ويعمل نفسه ميعرفكش
ولو كلمته بعد كدة
يتكلم معاك كانك بتكلمه اول مرة
عاوز بيقى يتعرف من اول وجديد
ويكرر نفس الكلام
ميولك اي

لسه فيرجن

تعالي تليجرام لو عايز
لسه فيرجن

تعالي تليجرام امتعك

انا سالب ٢٩ س من الجيزه وعندى شقتى بطايه وجسمى ناعم مجربتش قبل كدا خالص بدور علي موجب راقي نفسي احس بقا بكل المتعه ال فاتتني نفسي احس بكل حته بجسمي نفسي الاقي حد يعرف يقدر شهوتي ومحنتي ويعرف يتعامل معايا بحنية احس بخشونه جسمه عليا احس بلهفته وشهوته وهو بيشوف جسمي معرفش هلاقي حد كدا ولا
ابعتلي خاص

انا سالب رفيع وخاضع من الخانكه
23 سنه لو حد عنده مكان في الخانكه هجيلو النهارده

لو في حد هنا سالب عائلي ليا والمدام يبعتلي خاص

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: ميرو سالب، walo و GEKA0
موجب فحل
اي سالب او متحرر عاوز يفضفض او يتكلم ف اي حاجه يدخل ويطمن متقلقش سرك ف بير وامان ولو حبيت برضو نكون اصدقاءنن غير اي جنس اتشرف بيك
كيك
S.ahmed1011
تليجرام
Asasas15

• عجبني
التفاعلات: احممم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا تبادل عايز تبادل أو سالب تخين بيحب السكس شات كتابه وصور لاجسامنا
كيك 1985kotkot

انا ماستر سادي عنيف عايز خاضع/ة مطيع/ة من الجيزة او الهرم تبقي خدامة تحت رجلي انا بحب اعنف و اهين واذل الكلب/ة الي معايا و هتتعاقب تحت رجلي بكل انواع العقاب اللي تهيج و تبين خضعوعها ولبونتها و هفعص صدرها وهجيبها من شهرها و هشيلها وهاحلب بزازها هخليها في عالم تاني من الهيجان لو جاد/ة و فيكي المواصفات ديه تعالي لسيدك تليجرام @Elfud20

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt و احممم
انا سالب ٢٩ س من الجيزه وعندى شقتى بطايه وجسمى ناعم مجربتش قبل كدا خالص بدور علي موجب راقي نفسي احس بقا بكل المتعه ال فاتتني نفسي احس بكل حته بجسمي نفسي الاقي حد يعرف يقدر شهوتي ومحنتي ويعرف يتعامل معايا بحنية احس بخشونه جسمه عليا احس بلهفته وشهوته وهو بيشوف جسمي معرفش هلاقي حد كدا ولا
انا من الجيزه لو حبب نتعارف ونصير اصدقاء ويبق في مابينه مشاعر حقيقيه مش مجرد جنس وخلص

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب و Space 2000
انا 25 سنة من الهرم سالب سوفت وبدور و نفسي اووووي اقابل حد محترم يكون بيعرف يعمل مساج ويعرف يشيل شعر اماكن حساسة وينضفني ويعملي مساج وبعدها يعمل معايا سوفت

@mghoool2

تعالي تليجرام انا موجب
انا 25 سنة من الهرم سالب سوفت وبدور و نفسي اووووي اقابل حد محترم يكون بيعرف يعمل مساج ويعرف يشيل شعر اماكن حساسة وينضفني ويعملي مساج وبعدها يعمل معايا سوفت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%