NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب 19سنه من القاهره عايزز ساالب هاارد اي سن مش مهم السن المهم يكون من القاهره و الاحسن يكون من مدينه نصر

انا موجب 19سنه من القاهره عايزز ساالب هاارد اي سن مش مهم السن المهم يكون من القاهره و الاحسن يكون من مدينه نصر

مفيش حد يكون سالب سوفت نتكلم شات ونجيبهم مع بعض

• عجبني
التفاعلات: Salm98335 و Salp_Y
عايز اتعرف على سالب سوفت يكون من سوهاج

• عجبني
التفاعلات: Salp_Y
انا تبادل سوفت رجولي .. وعاوز اهيج شات مع حد تبادل سوفت رجولي برضه .. ياللا عاوز اضرب عشرة شات مع حد .. مش قادر زبري عايز ينطر اللبن .. مين حيجي يقلعني لباسي واقلعه لباسه .. مش عاوز موجب خالص
ارسلي تليجرام
Who1223

• عجبني
التفاعلات: Star55 و Salp_Y
بدور على سالب او بنوتى يكون همه الأول الحب و الصداقة مش مجرد جنس شخص جاهز لعلاقة ارتباط مش مجرد يفرغ شهوته احس معاه بالحب و السعاده

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: DODY_ALBANOTY | دودي💋، مبادل زبه صغير و Star55
JdDpQMF.md.jpgهاي أنا احمد 27 سنة من اسكندريه
مستنيكم كيك ahmedamego96

• عجبني
التفاعلات: zozm23, دنچوانalx, مبادل زبه صغير و 2 آخرين
حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطم جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك الجاد هو اللي يجي ويكون من دمياط أو الجديده او راس البر

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطم جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك
دمياط أو الجديده او راس البر

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطم جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك
دمياط أو الجديده او راس البر الجاد بس اللي يجي

سالب هارد وديرتى سليف من القاهرة للخبرة والجاديين للمقابلات فقط

• حبيته
التفاعلات: Thugl6245
عايز سالب ع تلجيرام @Oo123y

سالب ٢٢ القاهرة
Kik Holaamigoo1

• عجبني
التفاعلات: m. naser
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة