NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب من بنها عايز سالب ناعم
كيك

yoyyoyo235

عايز سالب كن شبرا مصر او عبود او يعرف يجي فيهم يجي يمصه في العربيه انهارده يكلمني تليجرام
تليجرامي Newking66

♥️عاوز اي خد من المنصورة😍 او قريب منها عنده مكان يفتحني 👄👄النهارده انا أول مره بس😘 مستعد محدش يتكلم غير 😛الجد
تلجرامي
z8887777
كيك
omar_099o

• عجبني
التفاعلات: zozm23
♥️عاوز اي خد من المنصورة😍 او قريب منها عنده مكان يفتحني 👄👄النهارده انا أول مره بس😘 مستعد محدش يتكلم غير 😛الجد
تلجرامي
z8887777
كيك
omar_099o
لو تيجي القاهره كلمني

عايز سالب من المنصورة 🥵🔥

wanna get a big ass boy

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
دودي ولد بنوتي💋

انا دودي بحس بميولي اننا بنت من وانا في اعدادي مليش تجارب قبل كدا بس كنت بعمل اكونتات علي تويتر وميكو وديسكورد ونسوانجي احاول اننا افرغ طاقتي بالكلام مع اشخاص في عالم افتراضي بس كنت بيجيلي فترة مرة واحدة كدا واقفل كل الاكونتات دي عملت حوالي عشرين اكونت علي مختلف الابلكيشنات ونفسي في حد يحسسني بأنوثتي ويحبني

نفسي الاقي حد يحتويني ويحسسني بأنوثتي ويدلعني ويحسسني أننا مراتة ويطلع الأنوثة اللي جوايا اللي حابب نتكلم يبعت Telegram هنا لأن اكونتي علي نسوانجي مقفول❤️

اسمي علي Telegram
DODY_ALBANOTY | دودي💋
الاسم مش لاقيه
ده اسمي 👇
@Mohamed010938

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: DODY_ALBANOTY | دودي💋
في تبادل سوفت جاد يكون من الزيتون او عين شمس عندو مكان ياريت كبير ف السن وياريت حد جد بقييي يبعتلي عل كيك menies12
او هنا بس يكون جادددد

• عجبني
التفاعلات: Body SaLeB و Space 2000
في تبادل سوفت جاد يكون من الزيتون او عين شمس عندو مكان ياريت كبير ف السن وياريت حد جد بقييي يبعتلي عل كيك menies12
او هنا بس يكون جادددد

• عجبني
التفاعلات: Space 2000
انا موجب مليان 45 سنة بدور على بنوتة سنها لحد20 سنة ملساء بدون شعر جواها انوثة طاغية بتحب المتعة وياريت تكون عندها عيب خلوقى مثلا بتعها صغير اوى او صدرها كبير يكون فيها حاجة جديدة وغريبة ومثيرة لعلاقة حب رقيقة بسرية تامة وتعرف انى بعشق المتعة جدااااااااااااااااااااااااااااااااودة الوتس بتاعى 01006525011

• عجبني
التفاعلات: waleed747474
احمد موجب 20 جاد للى يحب نجرب

كيك : devil456sf

انا موجب مليان 45 سنة بدور على بنوتة سنها لحد20 سنة ملساء بدون شعر جواها انوثة طاغية بتحب المتعة وياريت تكون عندها عيب خلوقى مثلا بتعها صغير اوى او صدرها كبير يكون فيها حاجة جديدة وغريبة ومثيرة لعلاقة حب رقيقة بسرية تامة وتعرف انى بعشق المتعة جدااااااااااااااااااااااااااااااااودة الوتس بتاعى 01006525011
حمل كيك او ديسكورد

• عجبني
التفاعلات: ramysamirmansour
ممكن صديق
نتعرف على الخاص
باحترام متبادل بيننا

• عجبني
التفاعلات: ramysamirmansour
في أي مبادل أو موجب في امريكا يحب نتعرف؟

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
عايز سالب هارد من القاهره عندى مكان انهارده اللي فاضي يكلمنى

انا موجب 23 سنة من القاهرة عايز سالب لعلاقة طويلة ميفرقش معايا السن
للاسف معنديش مكان
الكيك : swnhayon

بدور علي سالب كبير علاقه مستمرة الجاد فقط يتواصل معاي لان في كتير مش جادين

عوز سالب جاد من المنصوره وعندى المكان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل