NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب شات فقط وممكن صور عاوز سالب بنوتى ناعم و طرى احسسه بانوثته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب فحل
اي سالب او متحرر عاوز يفضفض او يتكلم ف اي حاجه يدخل ويطمن متقلقش سرك ف بير وامان ولو حبيت برضو نكون اصدقاءنن غير اي جنس اتشرف بيك
كيك
S.ahmed1011
تليجرام
Asasas15

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21
عاوز سالب ناعم هارد من مصر الجديدة او جسر السويس عنده كيك للتواصل

• عجبني
يا جماعه انا حموت من هيجان طيزي ايمتا حلاقي فحل يكون مقيم بنغازي يركبني وينكني
انا متنقل بين المرج و بنغازي لو تحب

• عجبني
عاوز اتنااااااك واتفشخ واتملي لبن عاوز موجب هارد من عين شمس او ألف مسكن ويكون في العشرينات وزوبره كبير فشخ يعشرني بس طبيعي مش شات وجاهز اتناك ناو طبيعي وعندي المكان بس اهم حاجه يبعت صوره زوبره الاول وياريت الي جاد وجاهز يشرمطني بجد يكلمني

عاوز اتنااااااك واتفشخ واتملي لبن عاوز موجب هارد من عين شمس او ألف مسكن ويكون في العشرينات وزوبره كبير فشخ يعشرني بس طبيعي مش شات وجاهز اتناك ناو طبيعي وعندي المكان بس اهم حاجه يبعت صوره زوبره الاول وياريت الي جاد وجاهز يشرمطني بجد يكلمني

عندك تلجرام

معلش ي جدعان عايز حد يفيدني انا لو قبلت واحد من هنا وعملنا حاجه مع بعض وانا كنت سالب فيها و خايف ليكون معاه صور ليا و لو هو معاه صور تبقي مصيبه بنسبه ليا ممكن توصل ل موتي و انا تبت لربنا و بندم علي اللي حصل مفيش طريقه انا ساعتها نخسر أمي و ابويا و خطيبتي حب حياتي اللي فاضل مده صغيره علي جوزنا ف لو في حل اعمل ايه ياريت حد يفدني
تعالى خاص او ابعت التلجرام

عايز حد عندو مكان اجيلو يمصلي زبري ويهيجني

• عجبني
التفاعلات: unknownmaged و aliyassen21
بموت في الزبر الناشف في المص

• عجبني
التفاعلات: mohamedabdo117 و ناقد بناء
بدور علي سالب سوفت زي بيكون بيحب المص و اللعب و ندلع بعض كلمني كيك
kovtbn

• عجبني
التفاعلات: يايا المصري, aliyassen21, مبادل زبه صغير و شخص آخر
حد من اسكندريه ويكون جاد

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: aliyassen21 و Geosam
مودي سالب ٢٥س من حدايق اكتوبر نفسي في دكر بعضلات او رفيع كلامي واضح بعد اذنكوا لعلاقه ارتباط وحب كامله مستمره اللي بيندم مايبعتش التلجيرام
@mahmoud20232
اختار من البحث mody

مودي سالب ٢٥س من حدايق اكتوبر نفسي في دكر بعضلات او رفيع كلامي واضح بعد اذنكوا لعلاقه ارتباط وحب كامله مستمره اللي بيندم مايبعتش التلجيرام
@mahmoud20232
اختار من البحث mody

@mahmoud20232
اختار من البحث mody

@mahmoud20232
اختار من البحث mody

انا سالب سوفت رجولي مشعر بدور ع حد يكون اولا محترم وابن ناس بجد انا عايز حد بيعمل مساج وازالة شعر اماكن حساسة وياريت يكون عنده مكان امااان انا عندي 25 سنة من الجيزة ياااريت الاقي طلبي بجد

• عجبني
التفاعلات: So Serious
جماعة هو مفيش موجب هارد جاد خالص بجد عايز موجب جاد عنده مكان جاد للمقابلة المنصورة او القاهرة. يفضل المنصورة
التليجرام @Seales234
الكيك magaman223
انا من المنصوره موجب كلمنى خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%