NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز توب صوت تليجرام

عاوز اتنااااااك واتفشخ واتملي لبن عاوز موجب هارد من عين شمس او ألف مسكن ويكون في العشرينات وزوبره كبير فشخ يعشرني بس طبيعي مش شات وجاهز اتناك ناو طبيعي وعندي المكان بس اهم حاجه يبعت صوره زوبره الاول وياريت الي جاد وجاهز يشرمطني بجد يكلمني

عاوز اتنااااااك واتفشخ واتملي لبن عاوز موجب هارد من عين شمس او ألف مسكن ويكون في العشرينات وزوبره كبير فشخ يعشرني بس طبيعي مش شات وجاهز اتناك ناو طبيعي وعندي المكان بس اهم حاجه يبعت صوره زوبره الاول وياريت الي جاد وجاهز يشرمطني بجد يكلمني

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الملك الكنج و فحل مصري هايج
فحل،29 سنه عاوز اي سالب او ديوث دلوقتي
الكيك. nhewwghj.com

• عجبني
التفاعلات: مجنون سعاد حسني
مين صاحي

• عجبني
التفاعلات: مجنون سعاد حسني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Hello, I'm a submissive toilet pig fag bottom with a very few limits that is looking to serve men however they want and they desires till if this against my will. You can do whatever you want to me , stretch and fist my hole and fuck my ass hard and throat, slap me, spit on me , abused & exposed me hard , degraded me and humiliation me with no mercy , losing me control , make me mindless , using me as a public piss urinal or a public toilet etc. No limits. You must take pics and videos. If you are interested to have an e

مين صاحي
كيك Maxx186

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Aiad
الكيك بتاعي Maxx186 عايز حد يهيجني

عايز سالب من المنوفيه اقابله فاي وقت

معلش ي جدعان عايز حد يفيدني انا لو قبلت واحد من هنا وعملنا حاجه مع بعض وانا كنت سالب فيها و خايف ليكون معاه صور ليا و لو هو معاه صور تبقي مصيبه بنسبه ليا ممكن توصل ل موتي و انا تبت لربنا و بندم علي اللي حصل مفيش طريقه انا ساعتها نخسر أمي و ابويا و خطيبتي حب حياتي اللي فاضل مده صغيره علي جوزنا ف لو في حل اعمل ايه ياريت حد يفدني

• عجبني
التفاعلات: سالب مربرب
معلش ي جدعان عايز حد يفيدني انا لو قبلت واحد من هنا وعملنا حاجه مع بعض وانا كنت سالب فيها و خايف ليكون معاه صور ليا و لو هو معاه صور تبقي مصيبه بنسبه ليا ممكن توصل ل موتي و انا تبت لربنا و بندم علي اللي حصل مفيش طريقه انا ساعتها نخسر أمي و ابويا و خطيبتي حب حياتي اللي فاضل مده صغيره علي جوزنا ف لو في حل اعمل ايه ياريت حد يفدني
اساله و اتكلم معاه

اساله هو معاه صور ليك ولا لا

انا مش سالب بس بحب شكل الزب اوي ف ياريت كله يبعتلي صور زبه بكذا وضع ياريت اللي فاهم بس اللي يخشلي
كيك shehab170

• عجبني
التفاعلات: Space 2000 و Bobegy
السوالب نامت من غير مترتاخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%