NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

محتاج موجب جاد من المنصوره

• عجبني
التفاعلات: zozm23 و فحل موجب للديوث والسالب
عاوز سالب ديوث من الجيزة فيصل ضروري نتقابل دلوقتي بس بسرعه

محتاج موجب في حدود الجيزه نمارس مص بعض سوفت
بس محتاج يكون محترم و راقي و بيحب الرومانسيه
انا سالب سوفت و عندي ميول ابقي بنوتي
اللي جاد و عنده مكان بس يكلمني
تليجرام
yaya066
انا موجب 40 سنة ده التليجرام بتاعي @Mohame1982

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال rolepla

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
انا مهتم اذا عندك تيليغرام نحكي

فيه موجب جاد عنده مكان في مدينه نصر او مصر الجديده او التجمع ناووو دلوقتى يجي كيك نتفق seko8080

تبادل شات بس مفيش صور ولا مقابله
عايز تدرش يلا بينا نحكي تجارب نتكلم نفضفض
كيك
اذا عندك تيليغرام لنحكي

فيه موجب جاد عنده مكان في مدينه نصر او مصر الجديده او التجمع ناووو دلوقتى يجي كيك نتفق seko8080
انا

• عجبني
التفاعلات: Yawad
عايز سالب جاد للمقابله

عايز موجب ثلاثيني او اكبر زبه كبير من القاهرة علي كيك مي الكيك اهو mohamed66moh

• عجبني
التفاعلات: فحل موجب للديوث والسالب
حد مبادل يكون زبو زي زبي صغير و لو عجبنا بعض سوف نفتح بعض يكون سنو صغير و عندو مكان انا ٢٠ سنه هبقا موجود

• عجبني
التفاعلات: بوشو
حد مبادل يكون زبو زي زبي صغير و لو عجبنا بعض سوف نفتح بعض يكون سنو صغير و عندو مكان انا ٢٠ سنه هبقا موجود

• عجبني
التفاعلات: بوشو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%