NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب ٢٣ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087
دا السناب Beshoy

محتاج سالب جاد من بنها أو القاهره شرط النظافه والاحترام انا عندي مكان في بنها انا موجب عندى ٢٩ سنه الي جاد وحباب يكلمني يبعت خاص او كيك mishowa7dbas أو اي حد قريب من بنها شرط الاحترام والجديه نفسي اتعرف علي حد جاد

بدور على سالب من القاهرة يكون جاد لمقابلة بلاش بتوع الشات والكلام العبيط هتبعتلى عشان كدا بلوك على طول

كلمنى كيك او تيلجرام او على الموقع @trayme

كيك strong_man3
كلمنى خاص

• عجبني
التفاعلات: فحل موجب للديوث والسالب و شيكو شيكو شيكو
عاوز سالب شرموطه يكون جاد وعاوز يتمتع ، لدكر سادي يفشخ كس امه

• حبيته
التفاعلات: سالب مربرب
انا فاضي انهردا بليل من الساعه 9 ونفسي امص اوي ل دكر فحل اوي وزبره اسود وكبير وافرجه صور اختي و نودز وحتي ممكن اكلمها قدامه ونتعولق عليها سوا
وعندي مكان ال جاهز من القاهره يبعتلي خاص
كلمنى خاص
كلمني كيك kokai31 ناو مستنيك
تليجرام يا روحى

انا فاضي انهردا بليل من الساعه 9 ونفسي امص اوي ل دكر فحل اوي وزبره اسود وكبير وافرجه صور اختي و نودز وحتي ممكن اكلمها قدامه ونتعولق عليها سوا
وعندي مكان ال جاهز من القاهره يبعتلي خاص
ابعتلي خاص يا اخو الشرموطة

حد مبادل يكون زبو زي زبي صغير و لو عجبنا بعض سوف نفتح بعض يكون سنو صغير و عندو مكان انا ٢٠ سنه هبقا موجود في زايد بعد ١٢ بليل

حد مبادل يكون زبو زي زبي صغير و لو عجبنا بعض سوف نفتح بعض يكون سنو صغير و عندو مكان انا ٢٠ سنه هبقا موجود في زايد بعد ١٢ بليل

مساء الخير .... انا موجب... في هنا بنوتي او سالب ناعم تحب تدخل ف علاقة فيها كل حاجة.. نبقي صحاب و لو ارتحنا لبعض ممكن يبقي في جنس او حتي نبقي friends with benefits .. ي ريت لو قريب من سني.. انا top 22 سنة كيك Mogp2000 او كلمني برايڤت

♥️♥️♥️سكس فون ناوووو
تلجرامي
z8887777

• عجبني
التفاعلات: arim top و Salp_Y
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سامي
33 سنه من كفر الشيخ
ميولي سالب جدا
لسه مش مفتوح
مشعر من قدام بس
بدور علي علاقة طويلة ارتباط بحد واحد بس مش حابب تعدد العلاقات
ياريت اللي يكلمني يكون راقي و محترم مش بحب جو الشتيمه و الكلام دا و اهم حاجه الجدية

• عجبني
التفاعلات: arim top, osamaamoon, marioo fan 2 و 2 آخرين
سامي
33 سنه من كفر الشيخ
ميولي سالب جدا
لسه مش مفتوح
مشعر من قدام بس
بدور علي علاقة طويلة ارتباط بحد واحد بس مش حابب تعدد العلاقات
ياريت اللي يكلمني يكون راقي و محترم مش بحب جو الشتيمه و الكلام دا و اهم حاجه الجدية
وانا كمان من كفر الشيخ تعال خاص

• عجبني
التفاعلات: samytop
Egyptian Gay slave bottom with a few limits seek an experience dom master who can abuse me hard right now with no mercy

• عجبني
التفاعلات: arim top، Aol و specialx

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%