NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

• عجبني
التفاعلات: Fares 69 و مبادل زبه صغير
عايز سالب جاد للمقابله من القاهره وعندي مكان يفضل يكون من الرحاب أو التجمع
انا موجب جاد 22 سنه هدلع السالب اللي هيجي بس اهم حاجه الاحترام والسريه والنضافه

مين في اكتوبر يجي حالا ينكني و يمشي في ظرف ساعه 🔥
بجد مش هزار ❤️❤️❤️
تلجرامي
z88877778

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز تبادل راقي محترم ناضج علي كيك لمقابلة جاده جدا ولعلاقه دائمه جدا وكل امان وسرية لو جاد ارسلي كيك بتاعك خاص
لو حابب نتكلم كلمني كيك nasarmostafa91

• عجبني
التفاعلات: Fares 69 و hani1
فيه موجب ليا؟

• عجبني
التفاعلات: البرنس محمد90 و عمر القاضي
حد جاي مقابلة النهارده مبادل عندي مكان
كيك او تيلجرام nasarmostafa91

• عجبني
التفاعلات: Fares 69 و unknownmaged
طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
تعال خاص

• بيضحكني
التفاعلات: Banoottaawii
لو عايز تجرب تبقى سالب ومشعر ومش عارف تنضفها تعال انضفها لك واخليك تجرب احلى احساس انا عندى 20 سنة من الجيزة وعندى مكان

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Toommc, شارل, خاضع باحث عن مستريس و 2 آخرين
مفيش سوالب من القاهره هنا ولا اي

• عجبني
التفاعلات: شارل و unknownmaged

"
خاص

عايز سالب جاد للمقابله من القاهره وعندي مكان يفضل يكون من الرحاب أو التجمع
انا موجب جاد 22 سنه هدلع السالب اللي هيجي بس اهم حاجه الاحترام والسريه والنضافه
تعالى نتفق seko8080

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%