NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

باي سيكشوال. وسالب سوفت ابيض ١٨٠-٨٠ معضل و مليان من تحت

عايز حد يركبني سوفت يكون من القاهرة الجديدة "التجمع العبور الشروق الرحاب " ياريت يكون رفيع مش مليان ويكون راقي كيك poon_bee مقابلة بس بدون تعارف طويل
لو يناسبك ابعت مواصفات جسمك وصورة لبتاعك ونظافة جسمك

• عجبني
التفاعلات: ManEgy
عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب

• عجبني
التفاعلات: Abosahd و فارس فةرس
لو حد عنده مكان ف القاهره والجيزة انا سالب بنوتى سليف خرمى واسع من اللعب فيه والخيار متنكتش قبل كده بس هموت وانام تحت راجل دكر يبوسنى وينكنى واحس انى بنت تحته ويجبهم جوايا وزنبورى ينطر لوحده زى النسوان يبعتلى رسالة
كلمني

انا سالب من الشروق

• عجبني
التفاعلات: arim top
مفيش تبادل في الاقصر اليوم

• عجبني
التفاعلات: الملكة رنا
تبادل تحرر باحترام

سالب عايز سالب ندلع بعض مش عايز موجب اللى موجود يجى خاص

• عجبني
التفاعلات: Salm98335 و For fun
فى حد جرب يمارس فى الشارع
انا مارست فى الشارع مع سالب جرئ اوى
وعجبتنى الفكرة

عايز كلب مرآة تتناك و تسمع الكلام وتبقا مطيعة

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: المتناكه ندى
عاوز بنوتي ناعم عندي شقة وحيكون الموضوع بسرية تامة

هي زبي والتحقق الكيك لايف كام وفيديو كمان بس يكون ناااااااعم جدا
Moh.ha90

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: المتناكه ندى
رامى
من اسكندرية
سالب
26 سنة
ممكن دردشة باحترام متبادل على الخاص ؟
احمد موجب ٣٠ سنه ابعتلي على الخاص

انا موجب جاد ٣٠ سنه بدور علي سالب راقي عندي المكان بس يكون جاد وراقي البحيره او اسكندريه او طنطا

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
كلمني ضروري بدور عليك
Kik kokai31

انا سالب ٢٠ سنه من شبرا نفسي في موجب جاد ويكون زبرو كبير ويكون عندو مكان وعادي ممكن تجيب حد صحابك معاك انا نفسي اتنك من كذا واحد في نفس الوقت خش وابعت ليا صورة زوبرك عجبني هجيلك ❤🤤

modifier image png en ligne
كلمني كيك
kokai31

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%