NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

سالب بنوتي مربربه وطريه اوي عايزه حد ينيك كسي ويعشره النهاردة يكون عنده مكان في القاهرة او المنصورة كلمني تليجرام @ams4196
يعتبك "صباح الخير ندي" انا من المنصورة وعندي المكان

انا موجب عاوز سالب بنوتي نكون اصدقاء الكيك بتاعي autolykuss

موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087

أنا محمود 31 سنه موجب واسمر وزبي كبير من فيصل شارع العشرين بدور ع سالب يكون نضيف وناعم وعندي مكان انا مش بحب التعارف الكتير لو عاوز تتناك كلمني وده التلجرام بتاعي @Mahmoud3937
كلمنى خاص

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay

• عجبني
التفاعلات: loubna_ouest و تبادل هارد اوي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز سالب نعمل سكس كول ونمتع بعض
كيك zozoelzoz
Jus talk zozo806

متزوج متحرر على مراتى وتبادل سوفت اذا ف حد نفس ميولى ياريت يبعتلى نتعرف ونتكلم وبلاش موجب خالص
تليجرام
@KPOIH788899

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير و loubna_ouest
مفيش مبادل سوفت او سالب نتكلم و نبقي اصحاب قبل اي حاجة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Adamalex، loubna_ouest و oliver winslow
موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا الكيك bh69087

طب ي جماعة انا مش لاقي حد للاسف، لو حد مهتم يرتبط بحد محترم وراقي يبعتلي على الخاص

انا بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال roleplay
هاي بنوتي لبنوتي
ادا مهتم كيك loubna_ouest

متزوج متحرر على مراتى وتبادل سوفت اذا ف حد نفس ميولى ياريت يبعتلى نتعرف ونتكلم وبلاش موجب خالص
تليجرام
@KPOIH788899
هاي مرحبا بك

دا الكيك bh69087

عاوز موجب كبير من سنة 50 فيما فوق رومنسى حنين انا سالب حريمى طرى مواصفاتى 165- سم - ووزنى 98 كيلو محتاج رومنسى حنين يكون بالقاهرة بجد نفسى اجرب
اعشق السوفت والمص عاوز بتاعة يكون ملين وتخين وطويل بجدانا خرمى ديق و صغبر ونفسى اتناك مع وحدة ياريت يكون فية طلبى

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و تبادل هارد اوي
عايز سالب يجي يمصه في العربيه من شبرا مصر او عبود او يعرف يجيهم يكلمني تليجرام
تليجرامي Newking66

عاوز سالب سوفت رومانسي كبير ٥٠ او ٦٠ مليان محترم
لعلاقة طويلة من الاسكندرية

عايز موجب سوفت اسكندراني

• عجبني
التفاعلات: ADAM_NOUR, elmodr3a341, موجب و تبادل و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل