NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

هاي أنا ميمي من الجيزه لو حد حابب نتعرف ويكون جاد وابن ناس😳 فا أنا أحب اتعرف عليه أنا بدور على علاقه حلوه 😳من غير حورات🥺 وعايز صاحب يفهمني🥰 ونتمتع مع بعض 🥳ويا سلام لو يكون عنده مكان😍 بس مش شرط 👍 أنا بدور على صاحب قبل اي حاجه 😁 مش مهم السن👍 مش مهم الشكل😁 المهم يكون بيفهم🤭 نظيف 🙂ومحترم 🙄 دا الكيك بتاعي 😋 meme7lweat كلموني 🤗

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الهووس، ايمي و zozm23
في حد تبادل ل تبادل و سالب سوفت جاد من القاهره عين شمس او المطريه يكون بيحب جنس جدااا ويحب نعمل سوا يكون عندو مكان ياريت وياريت لوسنو كبير ابعتلي كيك بتاعك و نتفق النهارده

• حبيته
التفاعلات: Meme 7lweat
كلمة بنت باللغة التركية (kiz )كيز
بس احنا شيلنا (ز) وحطينا بداله (س)
واطلقنا الكلمة على الجزء بدل الكل
ما تجيلي في الشقة بكرة تعلمني الحاجات دي وانا اعلمك حاجات تانية

عايز موجب سوفت اصغر من ٢٤ سنة يكون جاد وشكله حلو من القاهرة للمقابلة انا سالب سوفت ٢٨ مليان ومشعر
كيك anashaz003
مفيش عل كيك اكونت بالاسم دا

دور بقالى فترة على سالب او متحرر من شبين الكوم نكون فى علاقة قوية جدا ونبقا سند لبعض فينكم انا بدور على الى احبة واكون جنبة مش شرط كل حاجة جنس اتمنى الاقى الصديق بجد دة ونخرج وننبسط ونبقا عالطول مع بعض فى اى حاجة سند لبعض مع ان هنا فى الجروب مش لاقى سوالب ولا متحررين خالص من المنوفية وبالاخص من مدينة شبين الكوم اتمنى اى حد يكلمنى💜💜💜

• عجبني
التفاعلات: Lolatity
هاي ٢٠ مبادل من بورسعيد
سنابي و كيك : om256ar

انا سالب سليف ٢٣ سنه من الدقي رفيع وناعم عاوز موجب ماستر يكون من الدقي يخليني الكلب بتاعه بس يكون سادي

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Meme 7lweat و الهووس
انا سالب سليف ٢٣ سنه من الدقي رفيع وناعم عاوز موجب ماستر يكون من الدقي يخليني الكلب بتاعه بس يكون سادي

هلوووو انا دودي بنوتي من مصر الجديدة القاهرة :giggle:
اللي حابب نتعرف يبعتلي خاص
مش مهم ميولك ايه سالب - بنوتي - مبادل - موجب - فحل
مستنياكم 💋
باي 👋

• عجبني
التفاعلات: Meme 7lweat، الهووس و Mike_17
أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون عنده مكان ده
kik Amir999777
أو
تليجرام @Amir777_999

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087

مطلوب موجب من اسكندرية يكون عندو مكان

• عجبني
التفاعلات: الهووس
انا سالب خرمي لونه بينك اوي وقاعد بلعب ف طيزي الي عايز ينيكني وعنده سنابشات يبعتلي دلوقتي.
منين

حد من اسكندرية او ف الساحل يكون جاد للمقابلة؟ انا سالب فيرجن ٢١ سنة

• عجبني
التفاعلات: الهووس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%