NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

السالب ييجى تليجرام
@Ahmed_abdo_772

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز موجب من دمنهور او اي مكان في البحيره او اسكندريه او دسوق

بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم ال role play
هات الكيك بتاعك او وسيلتك للتواصل

مرحبا بدي يالب فوق ٥٠

هاي
بدور علي مبادل من القاهرة تحت ال 25 سنة نتعرف و نمارس مع بعض مص و دعك ازبار و نيك من غير تدخيل اللي مناسب يبعتلي تليجرام

HDou9CN.md.webp HDouHGI.webp HDoTpQp.jpg

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Bedo bedo, dedo245324, Koko koko89 و شخص آخر
هاي
بدور علي مبادل من القاهرة تحت ال 25 سنة نتعرف و نمارس مع بعض مص و دعك ازبار و نيك من غير تدخيل اللي مناسب يبعتلي تليجرام

HDou9CN.md.webp HDouHGI.webp HDoTpQp.jpg
كنت اتمني انك تكون من اسكندريه

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
مرحبا بجمبع بدي سالي شات ا متحرر شات

• عجبني
التفاعلات: Koko koko89
ابعت يوزر تاني او اي حاجه عشان دا الرسائل مش بتوصل ليك

حد من اسكندرية او ف الساحل يكون جاد للمقابلة؟ انا سالب فيرجن ٢١ سنة

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: فحل مصري هايج
حد من اسكندرية او ف الساحل يكون جاد للمقابلة؟ انا سالب فيرجن ٢١ سنة
مش لاقيه حد يفتحك ف اسكندريه تعالي قضي معايا يومين تلاته ف القاهره يا قلبي وانا اخليك تقضي شهر عسل ♥️

موجب ٢٢ سنه من اسيوط بدور على سالب بنوتي ناعم شات بس بدون صور لعلاقة طويله اللي عايز
دا التليجرام beshoydantehunter666
دا الكيك bh69087

اسمي محمود 31 سنه موجب واسمر وزبي كبير من فيصل شارع العشرين بدور ع سالب يكون شويه مربرب وناعم مش مهم السن المهم يكون جاد انا مبحبش الحوارات ولا جو نتعرف ع بعض انا موجب وانت سالب يعني علاقه ع طول ونبق مع بعض ع طول ف امان وسريه اللي شايف نفسو ف المواصفات دي يكلمني وده التلجرام بتاعي @Mahmoud3937
خاص

عاوز موجب من القاهرة زبو كبير

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: lonely_man و سيدك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%