NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب

HD9tpzQ.md.jpgتلجرام
GFR122

كيك
Shoubraaa

• عجبني
التفاعلات: Jimmy67 و salebta3baan
أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون عنده مكان ده
kik Amir999777
أو
تليجرام @Amir777_999

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاج سالب او مبادل منوفيه أو قليوبيه
كيك 1213dodolido

• عجبني
التفاعلات: Space 2000
موجب جاد عندي ٢٨سنه مارست قبل كدا ٣مرات عندي خبره زبي ٢٠سنتي عاوز اتعرف علي سالب واحد بس جااد يكون جاد اهم حاجه السريه بحترم السوالب عاوز سالب ادلعه واكيفه ونبقي اصحاب بحب السالب الكيرفي

كلمني خااااص

اب
اسمي محمود 31 سنه موجب واسمر وزبي كبير من فيصل شارع العشرين بدور ع سالب يكون شويه مربرب وناعم مش مهم السن المهم يكون جاد انا مبحبش الحوارات ولا جو نتعرف ع بعض انا موجب وانت سالب يعني علاقه ع طول ونبق مع بعض ع طول ف امان وسريه اللي شايف نفسو ف المواصفات دي يكلمني وده التلجرام بتاعي @Mahmoud3937
عت

موجب 41 من مدينة نصر عايز بنوتي ناعم لعلاقة جادة اللي حابب نتعرف يبعتلي الكيك بتاعه و ندردش لو عجبنا بعض نظبط و نتقابل

• عجبني
التفاعلات: Mexo
انا موجب من الجزائر 36سنة
أبحث عن بنوتي جاد

موجب 41 من مدينة نصر عايز بنوتي ناعم لعلاقة جادة اللي حابب نتعرف يبعتلي الكيك بتاعه و ندردش لو عجبنا بعض نظبط و نتقابل
☺️

نفسي في دكر بعضلات او رفيع يكون ساكن عند كايرومول الهرم انا من هناك يحي يزنقني علي سلم عمارتنا الجد بس يبعت ويكون من هناك انا دودي سالب عندي٢٥سنه عندي مكاني نفسي في دكر بعضلات او رفيع يهتم بيا ويغير عليا زي مراتوا التليجرام بتاعي @mahmoud20232
يختار من البحث mody
وعندي مكاني في حدايق اكتوبر
اجيلك لحد عندك

عايز مبادل نفتح كاميرا علي سكايب دلوقتي

live:.cid.f6dac048c5fbd830

انا سالب ١٧ سنه من التجمع الخامس عايز حد من التجمع

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل، motaiam و mohamad212
  • عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
عاوز موجب لعلاقه جاده احترام وتقدير ودلع وحب لاني مجربتش قبل كده اول مره 25 سنه
الجاد بس يبعتلي برايفت