NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا موجب وتبادل سوفت من اسكندرية ومعنديش مكان
kik: RankEREP

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محتاج تبادل سوفت جاد جدا يكون راقي محترم امين وسري لعلاقه جاده مستمرة يكون صريح وواضح

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كسك متعتى, MéMòِ, Ahmedmohamed55 و شخص آخر
محتاج تبادل سوفت جاد جدا يكون راقي محترم امين وسري لعلاقه جاده مستمرة يكون صريح وواضح
موجود

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
  • عجبني
التفاعلات: كسك متعتى, موجب و تبادل, مبادل زبه صغير و 2 آخرين
سالب فيرجن وعايز حد يفتحني بدور ع حد يكون جاد للمقابلة من اسكندرية او الساحل الشمالي

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى و فحل حريمك ياعرص
بدور بقالى فترة على سالب او متحرر من شبين الكوم نكون فى علاقة قوية جدا ونبقا سند لبعض فينكم انا بدور على الى احبة واكون جنبة مش شرط كل حاجة جنس اتمنى الاقى الصديق بجد دة ونخرج وننبسط ونبقا عالطول مع بعض فى اى حاجة سند لبعض مع ان هنا فى الجروب مش لاقى سوالب ولا متحررين خالص من المنوفية وبالاخص من مدينة شبين الكوم اتمنى اى حد يكلمنى💜💜💜

عايز سالب او مبادل كام و نبقي صحاب معنديش حاليا غير سناب the_hero222 اللي حابب يجي ويعرفني بنفسو

اسكندرية فين يجدعان بدور ع موجب نبقا صحاب قبل اي حاجة ويبقا ف سني مثلا او اصغر انا ٢١ سنة فيرجن مجربتش ولا مره

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى
انت ومراتك متحررين محترمين وليكوا تجارب ونفسها تجرب مع راجل معضل وزبه كبير محترم يبسطها ويبقي اكتر من امان ليكوا ابعتلي تليجرام

@Rioo2020

موجب من السويس 30 سنه
وعندي مكان
كيك kamalfager

تلجرام suez223@

عاوز دكر يشرمطنى صوت دلوقتى حالا مش قادرة ااااااه

• بيضحكني
التفاعلات: كسك متعتى
فى حد جاد من مصر الجديدة يكون موجب حلو كدة و دكر وزبره عالى يدقنى فى كسى و زنبورى تعبان اوى محتاج دكر يلعب فيه بس جد عشان تعبت من العيال بتوع الشات
هات كيك

موجب جاد عندي ٢٨سنه مارست قبل كدا ٣مرات عندي خبره زبي ٢٠سنتي عاوز اتعرف علي سالب واحد بس جااد يكون جاد اهم حاجه السريه بحترم السوالب عاوز سالب ادلعه واكيفه ونبقي اصحاب بحب السالب الكيرفي

لو عندك مكان في القاهره تعال كيك نتفق seko8080

بدور بقالى فترة على سالب او متحرر من شبين الكوم نكون فى علاقة قوية جدا ونبقا سند لبعض فينكم انا بدور على الى احبة واكون جنبة مش شرط كل حاجة جنس اتمنى الاقى الصديق بجد دة ونخرج وننبسط ونبقا عالطول مع بعض فى اى حاجة سند لبعض مع ان هنا فى الجروب مش لاقى سوالب ولا متحررين خالص من المنوفية وبالاخص من مدينة شبين الكوم اتمنى اى حد يكلمنى💜💜💜
lموجود سالب 20 سنه

• عجبني
التفاعلات: مافيا مصر2023

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%