NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايز فحل عمري ١٧
كيك ss2239s

فى حد جاد من مصر الجديدة يكون موجب حلو كدة و دكر وزبره عالى يدقنى فى كسى و زنبورى تعبان اوى محتاج دكر يلعب فيه بس جد عشان تعبت من العيال بتوع الشات
انا جاهز ابعتلي ضروري زبي مسنون

بدور على موجب كبير في السن فوق الاربعين يكون محترم وجاد وعنده مكان في المهندسين او اكتوبر انا تخين ومشعر و شكلي رجولي الكيك horny8868

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى
عايز موجب سوفت قريب من حدايق الأهرام يكون عنده مكان أمان و يكون بيحب السن الكبير

موجب جاد عندي ٢٨سنه مارست قبل كدا ٣مرات عندي خبره زبي ٢٠سنتي عاوز اتعرف علي سالاو بنوووتي بس يكون جااد يكون جاد اهم حاجه السريه بحترم السوالب عاوز سالب ادلعه واكيفه ونبقي اصحاب بحب السالب الكيرفي

• عجبني
التفاعلات: بموت فيك 007 و unknownmaged
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجب 25 عاوز سالب من الغربيه موجود في الغربيه لمده اسبوع

موجب جاد عندي ٢٨سنه مارست قبل كدا ٣مرات عندي خبره زبي ٢٠سنتي عاوز اتعرف علي سالب واحد بس جااد يكون جاد اهم حاجه السريه بحترم السوالب عاوز سالب ادلعه واكيفه ونبقي اصحاب بحب السالب الكيرفي

• عجبني
التفاعلات: unknownmaged
موجب جاد عندي ٢٨سنه مارست قبل كدا ٣مرات عندي خبره زبي ٢٠سنتي عاوز اتعرف علي سالب واحد بس جااد يكون جاد اهم حاجه السريه بحترم السوالب عاوز سالب ادلعه واكيفه ونبقي اصحاب بحب السالب الكيرفي

انا كيرفى و ببزاز كمان يا قلبى 🤍 جاهزة و فتحالك رجلية

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
انا موجب عاوز سالب بنوتي مربرب هايج الكيك بتاعي autolykuss

فى حد جاد من مصر الجديدة يكون موجب حلو كدة و دكر وزبره عالى يدقنى فى كسى و زنبورى تعبان اوى محتاج دكر يلعب فيه بس جد عشان تعبت من العيال بتوع الشات
موجود يا لبوه ابعتي الكيك أو التليجرام

انا شاب عندي 34سنه أبحاث عن المتعه انا موجب من السادس من اكتوبر

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: XxboyX، نزيه الخاطر و احب الهدوء
انا موجب حنين و رومنسي عمري 26 بدور على علاقة جادة و تكون مبنية عن الصداقة و الحب قبل النيك تلجرامي Princo_Dz

• عجبني
التفاعلات: تبادل كابل متحرر
Htjr8I1.md.jpgموجب ٢٣ سنة

• عجبني
التفاعلات: unknownmaged
عايز سالب ديوث من القاهره حالا انيكه
يكون بيعشق النيك و حابب يتعشر و يجرب كل حاجه انيكه رومانسي و عنيف و اديثه و انيك أمه قدامه افشخ كسها و اعشرهاله و ارفعه هو علي زبري و هو لابس قميص نوم أمه و انيك فيه لحد ما املي طيزه لبن
عايزه يكون ابن متناكه خول عايز يتعشر و شرفه يتفشخ قدامه
زبري نار و مستني اي ابن متناكه نفسه يجرب
يجي و ميخافش كله ف سريه و همتعك
تيلجرام AbdoAli900@
أو خاص
أو كيك Abdo99990000

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%