NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

سالب بنوتي عاوزه اتنااااك ف كسي 🥹 عاوزه موجب هااااارد💪وزوبره كبييير 🙈 يملى كسي لبن 😭ً يكون من المنصوره او اي مكان🔥وعنده مكان🔥🔥 ولو شلة صحاب عادي بحب الجماعي اوي 🫦🫦 بس اهم حاجه يبعتلي تليجرام الاول اشوف زبه 😘 @N_aaadooosh

عاوز سالب افشخه واعشره فويس او شات الكيك بتاعي autoly

هتعمل اي لو حضنتك وقعد ابوس فشفايفك واقفش فسدرك وارضـ..ع فيه واحضنك من وارا واقفش ف التوته اوي واضربك عليها وابو س فرقبتك وودنك وبعد كدا تنزل ع ركبك تمـ .. ـص فبتاعي واحط ايدي ع راسك وادخـ..ـله كله فبقك واسيبك تغير هدومك وتلبس حريمـ..ـي كدا وترجعلي اخدك فحضني وابوس فشفايفك لحد ما تريل ع نفسك وريالتك تنزل ع سدركك وامـ ـص سدرك واحط عليه شكولاته سايحه واامص واشدهم اوي وبعد كدا تنام ع بطنك وابوـ..س فرقبتك والحـ ..س اوي وانفخ فودانك والح.ـسهم واديا ع التوت.ه بحرك صوابعي ع الفتـ.حه واق..فش فيها وانزل وحده وحده مع الح.س لحد وافتحها بصوابعي واشمشم فيها والح..س واحط عليها شكولاته واحرك لساني ع الفتـ.حه اوي واد..خل صابعي والفه جواااك وبعد كدا امشي بتا..عي ع فت..حتك والحركه بشكل دائري وانام ع ضهرك واخليه يحك فيك وانت ابوس فرقبتـ. ـك وأهمس فودانك يحححح
احلي ايه الهيجان ده كله

عايز حد شات و صور كيك…يبقى زي كدة مبادل تخين و زوبري نونو اوي

• عجبني
التفاعلات: Hamada tito، مبادل زبه صغير و موجب و تبادل
عايز سالب يجي يمص زبي في العربيه يكون من شبرا مصر او عبود او يعرف يجيلي فيهم انهارده
تليجرامي newking66

hosting con ssl عاوز سالب هايج ييجى تليجرام @Ahmed_abdo_772

• عجبني
التفاعلات: Body SaLeB
عايز سالب يجي نجيبهم سوا

موجب سادي بدور علي سليف اهم حاجه الجديه Kik micky91973
هنيكك فديو كاميرا دلوقتي
من العاشر من رمضان
لاني تعبت من الحوارات

معقوله مفيش سالب جاد من الاسكندريه
يكون نظيف وطيزه كبيره وبيحب يمص؟
انا جاد جدا من فين انت من الاسكندرية

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في سوالب او مبادلين عندهم مكان ويقابلوا في فيصل؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%