NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

في سالي او تبادل فاضي دلوقتي يجيلي انا من كوبري القبه وعندي مكان

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
سالب موجود في اكتوبر و منوفيه و القاهره عايز علاقه طويله المدى الي مش الاماكن دي ياريت ميبعتش
موجود كلمني

• عجبني
موجب مقيم بالسعوديه ارغب في التعرف علي سالب او متحررين علاقه حقيقيه وفي سريه تامه

• عجبني
عايز سالب هارد راقي فوق التلاتين يكون عنده مكان في القاهره لعلاقه صداقه و حب مستمره

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Body SaLeB
حد جاي تبادل ؟

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Salp_Y و Body SaLeB
عايز سالب هارد راقي فوق التلاتين يكون عنده مكان في القاهره لعلاقه صداقه و حب مستمره
منين من القاهره

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش سالب من طنطا يمصلى فى العربيه

• عجبني
مفيش سالب في العاشر من رمضان من ٧ ص الي ٥ م يكون بيحب يتناك ويكون زبه صغير

• عجبني
بدور على سالب من المنصوره

• عجبني
بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على حد بيفهم في ال feminization كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال لاني مش هبعت صوري ولا هقابل حد. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم قوي ال role play"
ممكن احاول معاك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Salp_Y
بدور على سالب من المنصوره

• عجبني
بدأت افقد الامل فعلا، بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على حد بيفهم في ال feminization كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال لاني مش هبعت صوري ولا هقابل حد. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم قوي ال role play"
لو تحب انا برحب بطلبك و هقدر اساعدك بالتأكيد كلمني خاص لو سمحت

• عجبني
عماد ٣٩ قاهره موجب
عاوز بنوتي دلوع بيحب المص

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Man40Egypt و Salp_Y
عاوز حد تبادل و تبادل محارم نسهر مع بعض سكس شات

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Kh74rob و Salp_Y
  • عجبني
عاوز صديق اعيش معاه دايما واشتغل معاه ونكونو اصدقاء واخوات وعلاقتنا بره احترام وصداقه وبنا زى منحب

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%