NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

ها وبعدين مفيش حد جاد ولا صادق الواحد زهق من كتر الحورتجيه بجد تعبت كلهم كلام بس مع اني بجد هديك كل اللي يخليك ف أمان بس المصداقيه وانا هحتويك وابسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبس
طك

ها وبعدين مفيش حد جاد ولا صادق الواحد زهق من كتر الحورتجيه بجد تعبت كلهم كلام بس مع اني بجد هديك كل اللي يخليك ف أمان بس المصداقيه وانا هحتويك وابسطك

حبيبي السالب و البنوتي لو عايز حد يحنو عليك ويحسسك بالأمان والاستقرار ويدلعك وياخدك ف حضنه ويحتويك ويحافظ عليك ويحطك جوى عيونه ويدلعك ويطلع الانثى الشرموطه اللي فيكي ويحسسك بالحب والحنان ويحسسك باانوثتك ويخليك اسعد واحد يبقى تعال وانا هدلعك واحافظ عليك واحتويك وف الشارع تبقى اجدع راجل وف السرير هخليك اجدع شرموطه وكله بالادب والاحترام يبقى تعال كيك antel90 أو تليجرام almonu22 يلا مستني ايه تعال وانا هبسطك

هاي انا شاهنده ٣٦ سنه المرج الجديده بدور علي موجب رومانسي صاحب مزاج حششيش وبيفهم ونضيف وبيحب المتعه و🍆 نضيف ومش كبير نتعرف ونتقابل بجد
اوصلك ازاي اكلمك

• عجبني
التفاعلات: كينج كونج و شوشو بنوتي
مفيش هنا
جدية
سريه
اهتمام
صراحه
ود
وحب
مفيش

الي سهران يبعتلي برايفت موجب ٢٣ سنة من القاهرة جاد عندي كيك وتليجرام

• عجبني
التفاعلات: Meme meme
بنوتي عايز موجب فون صووووت

• عجبني
التفاعلات: osamaamoon، ميرو سالب و Mooopop
  • عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
عايزة حد تعبانة اوي وهايجة موت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mr:xxxxx, osamaamoon, مازن بنوتي لبوه و شخص آخر
  • عجبني
  • عجبني
عايز سالب او مبادل سوفت كيك AKM1209

موجب سوفت ٢٧ أملس رفيع من وسط البلد عندي مكان فاضي دلوقت طلبي بنوتي او سالب سوفت املس ناعم اصغر من ٢٤ سنة قريب مني وفاضي نتقابل دلوقت

موجب سوفت ٢٧ أملس رفيع من وسط البلد عندي مكان فاضي دلوقت طلبي بنوتي او سالب سوفت املس ناعم اصغر من ٢٤ سنة قريب مني وفاضي نتقابل دلوقت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%