NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش حد من الجيزة يجي نسهر سوا فبيتي واكون شرموطة بتعتو

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و Bobegy
حد سهران يجي تبادل ونفضفض

• أتفق
التفاعلات: فلفل 🌶
سالب عاوز اتناك اوي.. بدور على موجب هااااارد لعلاقة دايمة يعني ارتباط وياريت يكون فاهم معنى الارتباط.. يكون من القاهرة وعنده مكان
كيك Hamada36652

• عجبني
التفاعلات: kimo69 و فلفل 🌶
سالب عاوز اتناك اوي.. بدور على موجب هااااارد لعلاقة دايمة يعني ارتباط وياريت يكون فاهم معنى الارتباط.. يكون من القاهرة وعنده مكان
كيك Hamada36652
عندك تيلجرام @Felfel66
كيك Hamada36652

• عجبني
التفاعلات: zeroozer
موضوع مثبت للتعارف بين
(المثليين )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. لا تكتب كلمة خاص أو كلمني خاص يمكنك مراسلة العضو خاص دون كتابة هذا الرد
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
انا لولي سالب بنوتي من شبين القناطر ١٧ سنه ومش مفتوح
بدور علي الامااااان والثقة
Kik:lolywithlove20

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: نزيه الخاطر، Bobegy و فلفل 🌶
مين يحب الحس خرقه يجي خاص

انا لولي سالب بنوتي من شبين القناطر ١٧ سنه ومش مفتوح
بدور علي الامااااان والثقة
Kik:lolywithlove20
تعال تيلجرام

• عجبني
لابس برا وبانتى فتلة وعاوز ماستر سادى فاجر يشرمطنى ويهزانى ويا سلام لو قريب ومعاه عربية هنزل اقابله زى اوسخ شرموطة باللبس تحت الهدوم وانا سكران ونقضى ليلة نار لو بيشرب

• عجبني
التفاعلات: فلفل 🌶
لابس برا وبانتى فتلة وعاوز ماستر سادى فاجر يشرمطنى ويهزانى ويا سلام لو قريب ومعاه عربية هنزل اقابله زى اوسخ شرموطة باللبس تحت الهدوم وانا سكران ونقضى ليلة نار لو بيشرب
تعال تيلحرام @Felfel66

تعال تيلجرام
فينك زبي مستنيك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%